|
کدخبر: 293426

احتمال افزایش ۳۰ درصدی قیمت محصولات لبنی

رئیس هیات مدیره اتحادیه مرکزی دامداران ایران گفت: جلسات مربوط به اصلاح قیمت شیرخام برگزار و بر سر افزایش آن به هر کیلوگرم ۱۵ هزار تومان به توافق رسیده‌ایم و اکنون منتظر تایید و ابلاغ آن از سوی ستاد تنظیم بازار هستیم.

در پایان سال گذشته بود که اتحادیه مرکزی دامداران ایران، اعلام کرد، زیان دامداران در تولید شیر به مرز ۴ هزار تومان در هر کیلوگرم رسیده است. طبق گفته این اتحادیه، هزینه‌های تولید به ویژه هزینه‌های مربوط به نهاده‌های خوراک دام افزایش زیادی داشته و دیگر قیمت مصوب خرید شیرخام از دامداران متناسب با هزینه تمام شده تولید نیست.

دامداران اعلام کردند، به جدیت به دنبال اصلاح نرخ مصوب خرید شیرخام هستند، اما دولت به دلیل همزمانی نوروز و ماه رمضان با این افزایش قیمت موافقت نکرد و به دامداران وعده داد اصلاح قیمت پس از پایان ماه رمضان محقق خواهد شد.

امروز فرهاد اکبری رئیس هیات مدیره اتحادیه مرکزی دامداران ایران به اقتصاد آنلاین خبر داد: با افزایش قیمت مصوب خرید شیرخام از دامداران موافقت شده و توافق بر سر قیمت جدید بین دولت و دامداران صورت گرفته است.

منبع: اقتصاد آنلاین
  • اسد ارسالی در

    در سال مگر دامداران چند بار شیر خام را ب رده اند بالا حقوق کارگر وکارمند در سال ی ک بار بالا می رود دولت باید فکر اساسی بک شد وحقوق کارگر وکارمند را هم متناسب تورم ماه به ماه سه ماه شش ماه باید افزایش بد هد این بی عدالتی را چه کسی پاسخگو است

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها