|
کدخبر: 293053 سینا ستوده

گزارش اختصاصی گسترش نیوز

قورباغه مرموز پادشاه جدید میم‌کوین‌ها می‌شود؟

قیمت ارز دجیتال پپه در ۲۴ ساعت گذشته رشد ۸۰ درصدی را تجربه کرده و حجم معاملات آن با رشد ۲۳۰ درصدی به ۱۴۲.۲۲ میلیون دلار رسیده است.

اقتصاد قورباغه مرموز پادشاه جدید میم‌کوین‌ها می‌شود؟

میم‌کوین‌ها در بازار ارزهای دیجیتال مشتریان خاص خود را دارند و با وجود ریسک بالا اگر در بازار حرفه ای باشید، میم کوین ها سود خوبی خواهند داشت. دوج کوین و شیبا با نماد سگ تا به امروز جز معروف ترین میم کوین‌ها بودند. به تازگی صحبت از قورباغه ای در بازار رمزارزها می شود که که در ۲۴ ساعت حدود ۸۰ درصد رشد داشته است. در این گزارش همراه ما باشید تا مقایسه‌ای میان این رمزارزها داشته باشیم.

قبل از شروع بحث اصلی بهتر است با ارز دیجیتال پپه (PEPE) آشنایی مختصری داشته باشیم و آخرین تغییرات قیمتی و حجم معاملات این رمزارز را در سال جاری بررسی کنیم.

پپه (PEPE)، یک ارز دیجیتال مبتنی بر میم است که از میم اینترنتی معروف «پپه قورباغه» الهام گرفته شده است. این میم کوین دو روز پس از عرضه خود در ماه آوریل شاهد رشد نجومی بود و در حال حاضر نیز به روند افزایشی خود ادامه می‌دهد.

ارزش بازار این رمزارز اکنون از ۲۵۰ میلیون دلار فراتر رفته است. قیمت ارز دجیتال پپه (PEPE) در ۲۴ ساعت گذشته رشد ۸۰ درصدی را تجربه کرده و حجم معاملات آن با رشد ۲۳۰ درصدی به ۱۴۲.۲۲ میلیون دلار رسیده است.

صرافی رمزارزی OKX با انتشار یک اطلاعیه رسمی، از لیست کردن ارز دیجیتال پپه(PEPE) خبر داده است. بر اساس این بیانیه، معاملات جفت ارز PEPE/USDT در این صرافی از امروز آغاز شده و برداشت‌ها از فردا آغاز خواهند شد.

موضوع مهمی که این روزها سرتیتر خبرها شده و توجه سرمایه‌گذاران رمزارز به خود جلب کرده رقابت میان ارزهای دیجیتال پپه و شیبا اینو و دوج کوین است.

در ادامه این موضوع را باهم بررسی می‌کنیم:

پپه-شیبا

حجم معاملات شیبا اینو در ۲۴ ساعت گذشته با افت ۲۰ درصدی روبه‌رو شده و به ۶۴.۱۹ میلیون دلار رسیده است و این موضوع نگرانی‌هایی را برای علاقه‌مندان این رمزارز به وجود آورده است.

از این موضوع می‌توان نتیجه گرفت که رقابت سنگینی بین دو ارز دیجیتال پپه و شیبا اینو وجود دارد و همین موضوع باعث شده تا ارز دیجیتال پپه (PEPE) مورد توجه سرمایه‌گذاران قرار گیرد. لازم به ذکر است رمزارز شیبا هم در اکتبر ۲۰۲۱ حجم معاملات قابل توجهی را تجربه کرد اما از آن زمان تاکنون محبوبیت این رمزارز کاهش یافته است.

ارز دیجیتال پپه قصد دارد رمزارزهای محبوب مبتنی بر «اینو» را از سلطنت خلع کرده و خود را به عنوان پادشاه میم کوین‌ها معرفی کند. این رمزارز به عنوان رقیب اصلی دوج کوین و شیبا اینو محسوب می‌شود و در سال جاری با رشد نجومی خود سلطنت اینو ها را با خطر جدی روبه‌رو کرده است. حال باید دید ارز دیجیتال پپه می‌تواند اینو ها را از سلطنت خلع کرده و تخت پادشاهی را از آن خود کند یا خیر.

لازم به ذکر است صرافی رمزارزی OKX با انتشار یک اطلاعیه رسمی، از لیست کردن ارز دیجیتال پپه(PEPE) خبر داده است. بر اساس این بیانیه، معاملات جفت ارز PEPE/USDT در این صرافی از امروز آغاز شده و برداشت‌ها از فردا آغاز خواهند شد.

 

 

  • شهباز اهوازی ارسالی در

    باز هم وفای سگ و قورباغه 👌👌👌

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها