|
کدخبر: 292083

سرینیواسان: بیت‌کوین در ۹۰ روز به یک میلیون دلار می‌رسد

مایک نووگراتز، سرمایه‌گذار مشهور و بنیانگذار شرکت خدمات مالی گلگسی دیجیتال ((Galaxy Digital که بر روی ارزهای دیجیتال متمرکز است، طی یک برنامه تلویزیونی، نگرانی‌های خود را در مورد پیامدهای بالقوه رسیدن بیت‌کوین به ارزش یک میلیون دلار ابراز کرد.

اقتصاد سرینیواسان: بیت‌کوین در ۹۰ روز به یک میلیون دلار می‌رسد

به طور خاص، او از پیش‌بینی اخیر بالاجی سرینیواسان، سرمایه‌گذار خطرپذیر و مدیر ارشد فناوری سابق صرافی کوین‌بیس (Coinbase) انتقاد کرد و گفت که چنین پیش‌بینی‌هایی می‌تواند روابط بین صنعت کریپتو و مقامات دولتی ایالات‌ متحده را تیره کند.

بالاجی سرینیواسان طی یک مصاحبه پیش بینی کرده است که بیت‌کوین در ۹۰ روز به ۱ میلیون دلار می‌رسد.

نووگراتز گفت که رسیدن بیت‌کوین به ۱ میلیون دلار یعنی فروپاشی اقتصاد و نظم بین‌المللی که بسیار برای حیات بشر خطرناک است. او استدلال کرد که بیت‌کوین می‌تواند به دولت‌ها در زمینه مدیریت هزینه و حفظ ثبات کمک کند.

وی خاطرنشان کرد که ایجاد اولیه بیت‌کوین توسط ساتوشی ناکاموتو ناشی از نگرانی در مورد پوپولیسم دولتی و متعاقب آن فرسایش ثبات و جامعه مدنی بود.

نووگراتز در حین بحث در مورد صنعت کریپتو بر اهمیت سرمایه‌گذاری محتاطانه و چالش‌های پیشرو بازار بی ثبات رمزارز تاکید کرد.

او تغییری را که بسیاری از شرکت‌های رمزارزی متحمل شده‌اند را برجسته کرد و از موضع ضد دولتی به دنبال مشروعیت و انطباق با مقررات انتقاد کرد.

علاوه بر این نووگراتز در رابطه با شکایت اخیر CFTC علیه بایننس، اظهار داشت که معتقد نیست این صرافی با مشکل مهمی مواجه شده است و بیشتر تخلفات ادعا شده قبل از سال ۲۰۲۱ رخ داده است.

همچنین نووگراتز معتقد است که سم‌بنکمن‌فرید، مدیر عامل جنجالی صرافی FTX ممکن است به دلیل اعمال خود به زندان محکوم شود، اگرچه او در مورد دلایل آن توضیح بیشتری نداد.

نووگراتز همچنین به نقش SEC در تنظیم صنعت کریپتو اشاره کرد و گفت که ممکن است SEC به دلیل اشتباهات گذشته دست به اقدامات بیش از حدی علیه کریپتو بزند.

او ابراز امیدواری کرد که سیستم قضایی ایالات متحده در رویکرد خود نسبت به ارزهای دیجیتال کمتر تحت تأثیر سیاست قرار می گیرد.

 در مورد رشد صنعت کریپتو، نووگراتز بر اهمیت صبر و سخت‌کوشی تاکید کرد. او دخالت چهره‌های با نفوذی مانند ابی‌جانسون را که پتانسیل دارایی‌های دیجیتال را به عنوان ذخیره‌ای از ارزش در سیستم مالی جهانی می‌دانند، برجسته کرد.

 

 

منبع: اقتصاد آنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها