|
کدخبر: 292050

خبر مهم درباره همسان سازی حقوق بازنشستگان

یک نماینده مجلس گفت: همسان سازی و متناسب سازی حقوق بازنشستگان باید انجام شود و معوقات صندوق ها نیز پرداخت شود.

اقتصاد  خبر مهم درباره همسان سازی حقوق بازنشستگان

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: طرح ساماندهی کارکنان دولت به مجلس بازگشته و شورای نگهبان ایراداتی را به آن وارد کرده است، تلاش خواهیم کرد به زودی ایرادات شورا را برطرف کنیم.

مهدی عیسی زاده در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس، خطاب به سازمان سنجش، دانشگاه فرهنگیان، وزارت علوم و وزارت بهداشت گفت: انتظار می رود جوانانی که در کنکور شرکت کردند و قبول شدند را پذیرش کنید و اینقدر به آنها و خانواده آنان استرس وارد نکنید.

وی در ادامه اظهار کرد: همسان سازی و متناسب سازی حقوق بازنشستگان باید انجام شود و معوقات صندوق ها نیز پرداخت شود. متاسفانه هنوز معوقات صندوق های تامین اجتماعی پرداخت نشده است. درخصوص طرح ساماندهی کارکنان دولت که پس از تصویب مجلس، به شورای نگهبان ارسال شده، این شورا ایراداتی را به آن وارد کرده است، تلاش خواهیم کرد به زودی ایرادات شورا را برطرف کنیم و سیاست های مغایر با نظام را در آن برطرف شود تا نتیجه بخش شود.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در ادامه تصریح کرد: کلیات لایحه حمایت از حقوق زنان در مجلس به تصویب رسیده است. این طرح در کمیسیون مشترک در حال بررسی است و از اندیشمندان، نخبگان، اساتید، علما و فرهیختگان و به ویژه نمایندگان مجلس می خواهم هرگونه نظری در رابطه با این لایحه دارند به کمیسیون ارائه کنند.

 

منبع: ايسنا
  • بازنشسته تأمین اجتماعی ارسالی در

    با چه منطقی حقوق بازنشستگان فقط ۲۰ درصد افزایش می‌یابد؟
    قیمت تمامی کالاها و خدمات دولت به مردم از سال گذشته تا امسال ۱۰۰ تا ۱۵۰ درصد افزایش داشته و به تازگی قیمت کارخانه‌ای خودروهای داخلی نیز حدود ۴۰درصد افزایش یافته است، در چنین شرایطی و با توجه به نرخ بالای تورم و گرانی‌های لجام گسیخته در کشور افزایش ۲۰درصدی حقوق بازنشستگان که متأسفانه هنور هم در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، برچه اساس و منطقی تعیین و محاسبه شده است؟ کرایه خانه‌ای که سال گذشته ۲ میلیون تومان بوده حالا چرا به ۴ میلیون افزایش یافته است؟ چرا با روح و روان بازنشستگانی که حداقل حقوق را می‌گیرند و بعد از ۳۰ سال خدمت نمی‌توانند حق و حقوق خود را دریافت کنند، این گونه بازی می‌شود؟ آیا مسئول و مدیری در شرایط فعلی با حقوق‌های ۸ تا ۱۰ میلیون تومان در ماه می‌تواند روزگار بگذراند؟
    بازنشسته تأمین اجتماعی

  • امید0 ارسالی در

    من با ....زن ....نشسته دیگه نوان کار کر دن ندارم تازه اگه کار پیدا بشه هیچ منطقی قبول نمی کنه تورم روز به روز بالا میره وحقوق ثابت بمونه ومنت سر مون می گذارن فل ا جا بنزین وخوراکی اینقدره وما ارزون مید یم مملکت داره گرون اداره میشه یه دفعه ب گید بمیرید حرف اخروبزنید برق واب گاز و.. .......مصرف نکنید برابر سرانه جهانی مصرف بالا است چرا حقوق ها رو جهانی نمیدید ری ال میدید دلار پس میگیرید این انصافه😣😣😣😣😣 😥😥😥😥😥

  • نورالله شهبازی چورسی ارسالی در

    شما نمایندگان فقط مامور هستید که این مطا لب را در مجلس اعلام بفرمایید و خودتان به تر میدانید که هیچکدام از حرف هایتان لازم الاجرا نیست یعنی برنامه این جوری است که فقط شما جهت سرپوش گذاشتن به عدم درخواست هایتان اعلام بفرمایید

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها