|
کدخبر: 291679 سینا ستوده

علاقه‌مندان به بازار رمزارز بخوانند / آینده خوب در انتظار این ارز دیجیتال

ارز دیجیتال OKB یک توکن مبتنی بر بلاک‌چین است که توسط بنیاد OK Blockchain ایجاد شده است. هدف از ارائه این رمزارز، برقراری ارتباط بین رمزارزهای آتی و سرمایه‌گذاران حرفه‌ای بازار ارزهای دیجیتال با صرافی OKEx به‌منظور ایجاد یک اکوسیستم جهت پیشرفت فناوری بلاک‌چین است.

اقتصاد علاقه‌مندان به بازار رمزارز بخوانند / آینده خوب در انتظار این ارز دیجیتال

امروزه با گسترش دنیای رمزارزها و علاقه مردم به سرمایه‌گذاری در این بازار، ارزهای دیجیتال جدیدی به بازار می‌آید و برخی از این رمزارزها به یکباره رشد قابل توجهی را داشته‌اند.

در این بین رمزارز OKB (او کی بی) از جمله این رمزارزهاست. ارز دیجیتال نام برده با نرخ ۱.۲۵۰ دلار ارائه شد و نرخ آن تا ۵۸.۴۶۰ دلار افزایش یافت.از این رو این رمزارز می‌تواند آینده خوبی داشته باشد و می‌تواند توجه سرمایه‌گذاران را جلب کند.

در این گزارش به بررسی کامل رمزارز OKB (او کی بی) پرداخته‌ایم که در ادامه می‌خوانید:

ارز دیجیتال OKB چیست؟

ارز دیجیتال OKB یک توکن مبتنی بر بلاک‌چین است که توسط بنیاد OK Blockchain ایجاد شده است. هدف از ارائه این رمزارز، برقراری ارتباط بین رمزارزهای آتی و سرمایه‌گذاران حرفه‌ای بازار ارزهای دیجیتال با صرافی OKEx به‌منظور ایجاد یک اکوسیستم جهت پیشرفت فناوری بلاک‌چین است.

OKB قرار پروژه‌های دارایی دیجیتالی آینده را به کاربران OKEx و همچنین سرمایه‌گذاران حرفه‌ای ارائه کند و پلتفرم معاملاتی OKEx را پشتیبانی کند که به پیشرفت فناوری بلاکچین و صنعت دارایی دیجیتال کمک می‌کند.

OKEx یک صرافی ارز دیجیتال پیشرو در جهان است و با استفاده از فناوری بلاکچین خدمات مالی پیشرفته‌ای را در سطح جهانی به تریدرها ارائه می‌دهد. اگرچه OKEx را می‌توان یک صرافی نسبتاً جدید در نظر گرفت اما تاریخچه آن را می‌توان در پلتفرم رمزنگاری چینی OKCoin که توسط دو کارآفرین کهنه‌کار در زمینه بلاک‌چین به نام‌های Jay Hao و Mingxing Xu در سال ۲۰۱۳ ایجاد شده است، جست‌وجو کرد.

OKT و OKB هر دو رمزارز اختصاصی صرافی OKEx هستند که هر ۲ برای انجام معاملات از طریق ارزهای دیجیتال در صرافی مورداستفاده قرار می‌گیرند. با این تفاوت که یکی توکن اصلی شبکه بلاک‌چین موجود است و دیگری فقط برای ترید ارز دیجیتال مورداستفاده قرار می‌گیرد.

دارندگان توکن (اوکی بی) OKB می‌توانند برای توسعه اکوسیستم OKB نظرات خود را ارائه دهند و در مدیریت این شبکه سهیم باشند.

قیمت ارز دیجیتال OKB در زمان نخستین عرضه آن در سال ۲۰۱۹ در حدود ۱.۶ دلار بود. نرخ توکن OKB پس از عرضه آن با روند افزایشی مواجه شد. در بالاترین حالت قیمت ارز دیجیتال اوکی بی‌ (OKB) به حدود ۵۳.۷۳ دلار رسیده است.

تغییرات امسال

94.8 % ↑

بالاترین قیمت تاریخ

58.460 $

پایین ترین قیمت تاریخ

1.250 $

سقف قیمت یک روزه

54.510 $

کف قیمت یک روزه

45.290 $

سهم از کل بازار

0.2 %

 

جزییات عرضه اولیه توکن OKB

عرضه نخستین توکن OKB از ۳۰۰.۰۰۰.۰۰۰ تا ۱ میلیارد توکن شروع شد. بر اساس آنچه که صرافی OKEx اعلام کرده است، ۷۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ارز دیجیتال اوکی بی‌سوزانده شده است. صرافی OKEx با ورود به حوزه‌های مختلف انگیزه خرید و سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال اوکی بی‌ را بیشتر کرده است، چرا که با خرید این رمزارز، افراد قادر به استفاده از آن در بخش‌های مختلف زندگی روزمره خود خواهند بود. بر اساس آمار موجود، درحال‌حاضر روزانه حدود ۱۰۰ میلیون دلار ارز دیجیتال OKB معامله می‌شود.

کاربرد و مزایای ارز دیجیتال اوکی بی‌

یکی از ویژگی‌های محبوبی که رمزارز اوکی بی‌دارد این است که نرخ کارمزد انجام معاملات در صرافی را کاهش می‌دهد به صورتی که دارندگان ارز دیجیتال OKB می‌توانند تا ۲۵ درصد هزینه‌های معاملاتی خود را کاهش دارند.

بسته به میزانی که در این توکن سرمایه‌گذاری کرده‌اید، می‌توانید تا ۴۰ درصد تخفیف در هزینه انجام معاملات، دریافت کنید.

یکی دیگر از کاربردهای ارز دیجیتال OKB این است که اجازه مشارکت در مدیریت پلتفرم OKEx را به سرمایه‌گذاران می‌دهد. به‌عبارت‌دیگر، همه دارندگان توکن OKB واجد شرایط رأی دادن در مورد مسائل مهم مربوط به توسعه آتی صرافی OKEx هستند.

کیف پول‌های ارز دیجیتال اوکی بی

ارز دیجیتال «اوکی بی» را می‌توان در هر کیف پولی که با اتریوم سازگار است، نگهداری کرد.

اگر قصد سرمایه‌گذاری بلندمدت دارید، کیف پول سخت‌افزاری Ledger یا Trezor گزینه مناسبی برای خرید رمزارز اوکی بی‌است. در غیر این صورت می‌توانید برای مدت زمانی کوتاه ارز دیجیتال خود را در کیف پول صرافی نگه‌داشته یا از کیف پول‌های نرم‌افزاری استفاده کنید.

کیف پول‌هایی که از ارز دیجیتال OKB پشتیبانی می‌کنند به شرح زیر است:

 کیف پول اکسودوس

 کیف پول کوینومی

 کیف پول متامسک

 کیف پول تراست والت

 کیف پول imToken

پیش‌بینی آینده ارز دیجیتال اوکی بی

توکن OKB توسط یکی از بزرگ‌ترین صرافی‌های رمزنگاری شده در بازار پشتیبانی می‌شود، بنابراین تعجب‌آور نیست که بیشتر پیش‌بینی‌های نرخ OKB صعودی است.

تعداد زیادی از تحلیلگران رمزنگاری معتقدند که رمز OKB سرمایه‌گذاری خوبی است و به نظر می‌رسد بسیاری از کارشناسان بلاک‌چین موافق هستند که نرخ OKB روند صعودی را طی کرده و نرخ آن افزایش خواهد یافت.

نتیجه‌ گیری

تحلیلگران بازار ارزهای دیجیتال معتقدند که قیمت این رمزارز باتوجه‌ به حمایت صرافی OKEx از آن، همواره روبه‌رشد خواهد بود. حال باید دید که با حمایت‌های این صرافی و تیم توسعه این رمزارز قیمت آن تا کجا افزایش می‌یابد و می‌تواند مانند دیگر رمزارزها توجه سرمایه‌گذاران را به خود جلب کند یا خیر.

 

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها