|
کدخبر: 291499

نامه سرگشاده ۱۵۱ فعال نمایشگاهی به مدیرعامل نمایشگاه تهران

حضور و درخواست رسمی بیش از ۴۰ کارمند نمایشگاه بین المللی در کمپین ملی بازگشت نماد صنعت نمایشگاهی به نمایشگاه تهران دارای اهمیت ویژه است.

اقتصاد نامه سرگشاده ۱۵۱ فعال نمایشگاهی به مدیرعامل نمایشگاه تهران

اخیرا کارزار ملی بازگشت نماد صنعت نمایشگاهی به نمایشگاه تهران به همت پایگاه خبری تیتر کوتاه برگزار شد. طی یک هفته فعالیت برخط این کارزار، افراد متنوعی از جمله سایت داران، غرفه سازان، برگزارکنندگان نمایشگاهی و فعالان رسانه از شهرهای تهران، مشهد، اصفهان، اردبیل، شیراز، گرگان، قزوین، زنجان و خوزستان در آن مشارکت کردند. در این میان حضور و درخواست رسمی بیش از چهل کارمند نمایشگاه بین المللی نیز دارای اهمیت ویژه است. متن کامل نامه بدین شرح منتشر می گردد:

مدیرعامل محترم نمایشگاه بین المللی جمهوری اسلامی ایران

جناب آقای احمدرضا علائی طباطبایی

با سلام و احترام؛ همانطور که استحضار دارید، خرداد ماه ۱۴۰۱ نماد ۵۰ ساله نمایشگاه بین المللی تهران، یعنی سازه غول پیکری از لوگوی شرکت سهامی که در قالب مشعلی زیبا طراحی شده بود، به بهانه تعمیرات، از محل همیشگی پایین آورده شد.

در آن مقطع مدیران نمایشگاه اعلام کردند که این کار برای تعمیرات انجام شده و به زودی نماد مذکور به جای قبلی خود بازخواهد گشت. متاسفانه سازه پس از حدود یک سال بلاتکلیفی اکنون در انبار شرکت سهامی نگهداری می‌شود.

با عنایت به نگاه ارزنده شما در بازگشت صنعت نمایشگاهی به جایگاه رفیع و درخشان گذشته، تقاضا داریم نسبت به تعمیر و قرارگیری مجدد این نماد به محل سابق مساعدت های لازم را مبذول دارید.

پیشاپیش از حسن توجه شما کمال تشکر را داریم.

امضا: ۱۵۱ فعال نمایشگاهی

جهت دانلود فهرست امضا کنندگان کمپین صنعت نمایشگاهی اعضا کلیک کنید

  •  
  •  
 

 

منبع: تیتر کوتاه

ارسال نظر