|
کدخبر: 290067

روش‌های کسب درآمد با چاپ فلت بد

صنعت چاپ دیجیتال به‌ عنوان یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین صنایع در جهان شناخته شده ‌است. این صنعت در طول تاریخ حمایت‌های زیادی در زمینه‌های تبلیغات، طراحی و دکوراسیون داخلی، آموزش و تجارت داشته است. طی چند سال اخیر با توجه به نیازهای گوناگون در عرصه‌های مختلف، شاهد ظهور دستگاه‌های پیشرفته و روش‌های نوین چاپ در صنعت تبلیغات محیطی بوده‌ایم. چاپ فلت بد یا خدمات چاپ مستقیم اجسام یکی از جدیدترین تکنولوژی‌های صنعت چاپ دیجیتال است که آن را با نام چاپ یووی هم می‌شناسند. با استفاده از دستگاه چاپ فلت بد می‌توانید بر روی طیف وسیعی از متریال مسطح با ضخامت‌های متفاوت مانند چوب، شیشه، آینه، سنگ، سرامیک، فلز، پارکت، پارچه، پلکسی، چرم مصنوعی، کامپوزیت، پلی کربنات و… چاپ کنید.

علاوه بر استفاده تبلیغاتی از محصولات تولیدی چاپ فلتبد، استفاده از طرح‌های متنوع و جذاب بر روی محصولات چاپ شده می‌تواند جذابیت محصولات را دو چندان کند و فروش و سوددهی کسب و کار شما را به‌ طرز چشمگیری افزایش دهد. بنابراین اگر به‌ دنبال درآمدزایی عالی از طریق چاپ فلت بد هستید، ادامه مطلب را از دست ندهید. زیرا در این مطلب قصد داریم شما را بیشتر با روش‌های کسب درآمد با چاپ فلت بد آشنا کنیم.

✔ چاپ روی شیشه

یکی از جدیدترین و جذاب‌ترین محصولات دکوراتیو چاپ فلت بد، چاپ روی شیشه است. با استفاده از چاپگر یووی می‌توانید بر روی انواع شیشه خام با ضخامت‌های مختلف چاپ کنید و درآمد بالایی به‌دست آورید. فرقی نمی‌کند که سطح شیشه شفاف، مات یا براق باشد، طرح مورد نظر مشتریان بسیار سریع و در کوتاه‌ترین زمان ممکن به روی سطح شیشه چاپ می‌شود. از چاپ روی شیشه بیشترین جهت دکوراسیون داخلی و چیدمان منازل، فضاهای ساختمانی، فروشگاهی، تجاری و اداری، صنعت لوازم‌خانگی، ساخت تندیس‌های شیشه‌ای، درب‌های شیشه‌ای و دیوارپوش‌های شیشه‌ای استفاده می‌شود. بنابراین اگر به‌دنبال راهی ارزان برای کسب درآمد هستید، چاپ روی انواع شیشه‌های دکوراتیو بهترین انتخاب است.

✔ چاپ روی چوب

یکی از قدیمی‌ترین روش‌های چاپ دیجیتال که به ‌دلیل طراحی جذاب و کارایی منحصر به فرد توانسته توجه مشتریان را به ‌سمت خود جلب کند، چاپ روی چوب است. کاربرد چاپ روی چوب جهت دکوراسیون داخلی و خارجی فضاهای مسکونی و اداری، نماهای ساختمانی، فضاهای نمایشگاهی، پروژه‌های زیباسازی شهری، دیوارپوش‌ها و پارتیشن‌های چوبی ادارات، آتلیه‌های عکاسی، ساخت تابلوی راهنما، تبلیغات تجاری، ساخت قاب آینه‌های دکوراتیو، چاپ روی لوازم چوبی، لوح تقدیر و تندیس چوبی و... با استقبال زیادی از سمت مشتریان رو به ‌رو شده ‌است. به‌طوری که با استفاده از دستگاه چاپ فلت بد می‌توانید بر روی انواع قطعات چوب طبیعی، MDF و نئوپان با ضخامت‌های مختلف چاپ کنید. امکان چاپ به‌ صورت سفارشی باعث شده ‌است تا مشتریان در کمترین زمان ممکن محصولات چاپ شده خود را از سادگی خارج کرده و سود بیشتری به‌دست آورند.

✔ چاپ روی آینه

یکی از جدیدترین و شیک‌ترین تولیدات دکوراتیو چاپ فلتبد که از یک سوء به ‌عنوان تابلو دکوراتیو در صنعت دکوراسیون و تزئینات و از سوی دیگر به ‌عنوان آینه کاربرد دارد، چاپ روی آینه است. با استفاده از دستگاه چاپ یووی به‌ر احتی و در سریع‌ترین زمان ممکن می‌توانید بر روی انواع آینه‌های خام چاپ انجام دهید و از طریق این راه به کسب درآمد و سود بیشتر برسید. محصولات تولید شده توسط این نوع چاپ در صنعت تبلیغات و دکوراسیون داخلی مانند چیدمان منازل و فضاهای اداری و شرکت‌ها، اتاق‌خواب‌ها، فروشگاه‌های لباس، مزون‌ها، آرایشگاه‌ها، مطب‌های پزشکان، کابین آسانسور و پارتیشن‌های آینه‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرند.

✔ چاپ روی قاب گوشی

قاب گوشی یکی از پرکاربردترین محصولات جانبی موبایل است که با کمک دستگاه چاپ فلت بد می‌توان آن را از سادگی خارج کرده و با چاپ سفارشی طرح روی قاب به درآمدزایی رسید. با استفاده از خدمات چاپ یووی، می‌توانید انواع طرح‌ها و تصاویر دلخواه مشتریان را مستقیماً بر روی انواع قاب گوشی چاپ کنید. چاپ فلت بد به هیچ‌ عنوان به قاب‌های چاپ شده آسیبی وارد نمی‌کند و تنها به ‌عنوان هدیه تبلیغاتی یا زیباتر شدن قاب گوشی کمک می‌کند. علاوه بر استفاده تبلیغاتی از قاب‌های گوشی، چاپ طرح‌های جذاب و متنوع می‌تواند قیمت و زیبایی محصول را چندین برابر کند.

✔ چاپ روی پارچه تکستایل

چاپ تکستایل، یکی از انواع خدمات چاپ فلت بد است؛ اما متریال مورد استفاده آن پارچه است که به "پارچه تکستایل" هم شهرت دارد. پارچه تکستایل به ‌نوعی پارچه انعطاف‌پذیر گفته ‌می‌شود که از شبکه‌های به ‌هم ‌پیوسته از نخ‌ها تشکیل شده ‌است. این شبکه‌ها با استفاده از الیاف خام مانند الیاف طبیعی و مصنوعی تولید می‌شوند، در نهایت پارچه‌هایی با طول‌های و اندازه‌های مختلف را تشکیل می‌دهند. با استفاده از چاپ پارچه تکستایل می‌توانید به‌راحتی و با صرف هزینه بسیار کم انواع طرح‌ها و اشکال مورد نظر مشتریان را مستقیماً بر روی انواع پارچه تکستایل پیاده کنید و به‌ راحتی در یک سال به درآمد عالی برسید.

کلام آخر

در این مطلب راهنمای جامع و کاملی درباره روش‌های کسب درآمد با چاپ فلت بد به شما ارائه کردیم. بنابراین اگر قصد سفارش محصولات تولید شده توسط چاپگر فلتبد را دارید، پیشنهاد می‌کنیم آن را به مرکز تخصصی چاپ سبحان بسپارید. این مجموعه با جدیدترین و پیشرفته‌ترین دستگاه چاپ یووی توانسته توجه مشتریان زیادی را از نظر طراحی زیبا، متریال مرغوب، کیفیت عالی محصولات، قیمت مناسب و تحویل به ‌موقع به ‌سمت خود جلب کند تا خیالتان از بابت کیفیت محصولات راحت باشد.

تنها کافی است طرح مورد نظر خود را به مجموعه چاپ سبحان بسپارید تا مطابق سلیقه شما هر نوع طرح یا نقشی را با بهترین کیفیت و قیمت بر روی محصولات چاپ کند. بنابراین در صورت تمایل به استعلام قیمت کافیست به نشانی https://sobhanprint.com/ مراجعه کرده و از طریق پنل واتساپ و سایت با کارشناسان فروش این مجموعه تماس حاصل فرمائید.

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها