|
کدخبر: 290039

بهترین پمپ آب خانگی

در این مقاله به نقل از سایت الین پمپ به معرفی بهترین پمپ آب خانگی موجود در بازار ایران می پردازیم تا با دیدی درست به انتخاب پمپ مناسب

پمپ آب خانگی یکی از وسایل بسیار کارآمد در جهت افزایش فشار آب ساختمان ها و خانه های ویلایی است،از آنجا که طول عمر پمپ آب خانگی حداقل ۷ و حداکثر ۹سال است، به مشتریان گرامی پیشنهاد می شود به کیفیت محصول نسبت به قیمت توجه بیشتری داشته باشند.

بیشتر افراد در هنگام انتخاب پمپ آب خانگی با مشکلاتی رو به رو می شوند که انتخاب و خرید پمپ آب خانگی را برای آنها دشوار می کند، به طور معمول برای مشتریان دو فاکتور قیمت و کیفیت محصول همیشه در اولویت قرار دارد،اگر شما هم به دنبال خرید پمپ آب خانگی هستید و در انتخاب آن تردید دارید در این مقاله همراه ما باشید تا با توجه به متراژ، تعداد طبقات ،میزان آب مصرفی و ... بهترین پمپ را به شما معرفی کنیم تا با فشار آب مناسب ،مشکلات کم آبی و فشار آب ضعیف به صورت قطعی رفع شود.

 

محبوبترین برندهای پمپ آب خانگی

 

همان‌گونه که قبل تر اشاره شد پمپ آب خانگی یکی از وسایل کارآمد در جهت آبرسانی به منازل است ،از آنجایی که شرکت‌های مختلفی اقدام به تولید پمپ آب خانگی کرده‌اند در بازار می توان برند های متنوعی را مشاهده کرد؛ پمپ های آب چینی به دلیل قیمت مناسب و کیفیت قابل قبول بیشترین فروش را در بازار های ایران از آن خود کرده اند.

از معتبرترین برندهای پمپ آب خانگی می توان به پمپ آب خانگی  پنتاکس، پمپ لوارا، پمپ ابارا و پمپ الین اشاره کرد، اقسام نامبرده شده در سایت الین پمپ جزو محبوب ترین و قدیمی ترین پمپ های آب خانگی به شمار می روند که با به کار گیری قطعات با کیفیت از جمله سیل مکانیکی، خازن پمپ آب و... در پمپ های آب‌ خود، رضایت مشتریان را جلب کرده اند.

با الین پمپ همراه باشید تا به صورت مختصر به معرفی معتبر ترین برند های پمپ آب خانگی بپردازیم.

 

پمپ آب خانگی پنتاکس

 

 

پمپ آب خانگی پنتاکس در سال ۱۹۹۰ توسط جیانلویجی تاسیس شد، پمپ آب پنتاکس در ایتالیا تولید می شود که کیفیت آن به دلیل بهره مندی از تکنولوژی های نو فوق العاده است، قیمت پمپ آب پنتاکس نسبت به سایر رقبا زیاد است به همین دلیل در سال‌های اخیر این برند ایتالیایی مشتریان زیادی را به دلیل قیمت فوق العاده گزاف از دست داده است،از دیگر مزیت های پمپ آب خانگی پنتاکس، می توان به طول عمر آن اشاره کرد.

پمپ آب خانگی پنتاکس به صورت تک فاز و نیم اسب در بازار موجود است، این پمپ با استفاده از سیم پیچی مسی، بدنه چدنی و پروانه ای از جنس برنج، هدر رفت گرما را کاهش می دهد به همین دلیل مصرف برق کمی دارد.

از ویژگی های پمپ آب خانگی پنتاکس میتوان به سر و صدای کم آن و همچنین مقرون به صرفه بودن آن در برابر کیفیت اشاره کرد؛ پمپ آب خانگی پنتاکس برای مصارف خانگی، استفاده در باغ ها، مصارف کشاورزی و ... مورد استفاده قرار می گیرد.

 

پمپ آب خانگی لوارا

 

از دیگر برندهای معروف ایتالیایی که جزو تولیدکنندگان محبوب و قدیمی در حوزه تولید پمپ آب خانگی است،میتوان به برند لوارا اشاره کرد.

برند لوارا با تولید پمپ آب هایی با طول عمر بالا و همچنین کیفیت فوق العاده، با برند ایتالیایی پنتاکس در رقابت است؛این برند ایتالیایی در سال های اخیر به دلیل قیمت گزاف مشتریان خود را در سراسر جهان از دست داده است.

پمپ آب خانگی لوارا با قدرت نیم اسب، سیم پیچ مسی، شفت از جنس استیل ،بدنه چدن پروانه ای از جنس برنج و با تیغه های شعاعی توانسته محصول با کیفیتی را به بازار عرضه کند.

پمپ آب خانگی لوارا در قبال کیفیت، سر و صدای کم، مصرف انرژی و همچنین استفاده از قطعات با کیفیت خازن پمپ، سیل مکانیکی و ... در تولید پمپ های خود مقرون به صرفه است،پمپ آب لوارا برای تامین آب خانه های ویلایی و یک طبقه، استفاده در باغ، مصارف کشاورزی محدود و ...مورد استفاده قرار می گیرد.

 

پمپ آب خانگی ابارا

 

یکی دیگر از تولیدکنندگان پمپ آب خانگی که توسط آریا اینوکوچی در سال ۱۹۱۲ شروع به فعالیت کرد، برند قدیمی و محبوب ژاپنی آبارا است.

شرکت ابارا تاکنون در تولید پمپ های آب خانگی،صنعتی، فاضلابی، تاسیساتی و... موفق بوده و پیشرفت های زیادی در این زمینه داشته است،این شرکت با تولید پمپ های آب خانگی با کیفیت مورد توجه و رضایت مشتریان خود قرار گرفته است.

پمپ آب خانگی آب ابارا با قدرت نیم اسب، سیم پیچ مسی، شفت از جنس استیل، بدنه چدن، پروانه ای از جنس برنج و تیغه های شعاعی توانسته محصول مقاوم ،کم حجم، سبک و همچنین بی صدا را به بازار عرضه کند.

از دیگر ویژگی های این پمپ می توان به نصب آسان و راحت، قیمت مناسب، خدمات پس از فروش و همچنین ابعاد کوچک آن اشاره کرد، پمپ آب خانگی ابارا به دلیل مزیت های خود مشتریان فراوانی را به خود جذب کرده است. این پمپ برای مصارف خانه ها یک طبقه، استفاده در باغ، مصارف کشاورزی محدود، تامین آب از چاه و همچنین افزایش فشار آب مورد استفاده قرار می گیرد.

پمپ آب خانگی اِلین

 

 

یکی دیگر از بهترین برندهای تولید پمپ های آب خانگی که در کشور چین تولید می شوند، پمپ های آب خانگی شرکت الین است؛ این شرکت با تولید پمپ های با کیفیت، رضایتمندی مشتریان را به خود جلب کرده است.

پمپ آب خانگی الین تک فاز و دارای قدرت نیم اسب است، در حال حاضر یکی از باکیفیت ترین و پرفروش ترین پمپ های آب خانگی موجود در بازار، پمپ آب الین است، این پمپ در کنار ساختار ساده مقرون به صرفه و ایمن است. پمپ آب خانگی الین با قدرت نیم اسب، سیم پیچ مس، شفتی از جنس استیل، بدنه ای از جنس چدن، پروانه ای از جنس برنج و قالب موتور از جنس آلومینیوم، توانسته محصولی مستحکم و مقاوم در برابر زنگ زدگی و خوردگی، کم حجم و سبک به بازار عرضه کند.

از نقاط قوت این پمپ می توان به اورلود حرارتی آن اشاره کرد که در صورت بالا رفتن حرارت ، جریان را قطع میکند و بعد از خنک شدن، دوباره اجازه عبور جریان را می دهد؛ حداکثر درجه حرارتی که این پمپ می تواند تحمل کند ۴۰ درجه سانتیگراد است، دمای بیشتر بر سیل مکانیکی تاثیر می گذارد.

از مزیت های دیگر این پمپ می توان به قیمت مقرون به صرفه، کیفیت عالی،افزایش فشار آب ،طول عمر فراوان نسبت به کالاهای مشابه، مصرف انرژی کم و همچنین بی صدا بودن آن اشاره کرد؛این پمپ برای تامین آب خانه های ویلایی، استخر ها ،تامین آب از چاه، استفاده در باغ و مصارف کشاورزی کوچک مورد استفاده قرار می گیرد.

 

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها