|
کدخبر: 288857 نعیمه صفری تبار

اختصاصی گسترش نیوز؛

تهران حالش خوب نیست / ما به کمک نیازمندیم

علیرضا زاکانی گفت: شهردار تهران در این برنامه به سخنرانی پرداخت و گفت: در کلان شهر تهران با شهر،شهروند و مدیریت شهری مواجه هستیم، این ۳ گانه کاملا به هم تنیده است. شهر ما حالش خوب نیست، زیر ساخت ها فرسوده و مشکلات بسیار است، شهروندان ناراحت‌اند.

اقتصاد تهران حالش خوب نیست / ما به کمک نیازمندیم

 روز یکشنبه ۱۴ اسفند اجلاس ماهیانه اتاق اصناف تهران با حضور مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران، علیرضا زاکانی شهردار تهران، غلامرضا حداد عادل عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و روسای  اتحادیه های صنفی در محل ساختمان اتاق اصناف برگزار شد.

شهر ما حالش خوب نیست 

علیرضا زاکانی، شهردار تهران در این برنامه به سخنرانی پرداخت و گفت: در کلان شهر تهران با شهر،شهروند و مدیریت شهری مواجه هستیم، این ۳ گانه کاملا به هم تنیده است. شهر ما حالش خوب نیست، زیر ساخت ها فرسوده و مشکلات بسیار است، شهروندان ناراحتند.

اتاق-اصناف-تهران

وی ادامه داد: مدیریت شهری فراز و نشیب هایی تا به امروز داشته است. از بعد تولد تا بعد از مرگ مردم با مدیریت شهری در ارتباط هستند. تصمیمات به سرعت اثرات خود را در زندگی مردم می‌گذارد.

ما به شدت نیاز به کمک داریم

شهردار تهران خاطر نشان کرد: بار مشکلات شهر سنگین است و نیاز به کمک داریم. به شدت دنبال تحول هستیم. ۵۰۷ هزار میلیارد تومان حمل و نقل عمومی هزینه نیاز دارد که تازه حمل و نقل از صفر شروع شود. اگر بخواهیم با بودجه دولتی مشکلات را حل کنیم ممکن است ۱۰۰ سال طول بکشد. بودجه دولتی و عوارض کمکی به ما نمی‌کند.

زاکانی اظهار داشت: در این ۱ سال و شش ماه شهرداری نه از کسی قرض گرفته و نه بدهی داریم. شهر ۷۰ هزار میلیارد بدهی داشت که برای شهر پولی نیست.

وی در پایان گفت: ما به دنبال تحول و نگاهی نوین هستیم که به کمک اصناف تحقق می‌یابد. ما باید کمک کنیم تولید،توزیع و خدمات در حد اعلا باشد و به کمک هم تهران را با هویت جدید بسازیم.

 

ارسال نظر