|
کدخبر: 288729

قیمت سکه و طلا اعلام شد (۱۳ اسفند)

امروز در بازار آزاد تا این لحظه قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۲ میلیون و ۵۵۷ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۲۹ میلیون و۷۰۰ هزار تومان است.

اقتصاد قیمت سکه و طلا اعلام شد (۱۳ اسفند)

هم‌اکنون در بازار آزاد، قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۲ میلیون و ۵۵۷ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم ۲۶  میلیون و ۳۰۰ تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز ۲۹ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است.

در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۱۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی ۱۰میلیون و ۵۰۰ تومان و سکه یک‌گرمی ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

هر مثقال طلا در بازار داخلی، ۱۱ میلیون و ۸۰ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است؛ ضمن اینکه قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی ۱۸۵۷ دلار است.

بر اساس معاملات بازار مبادله ارز و طلای ایران قیمت هر اسکناس دلار امروز (شنبه ۱۳  اسفندماه) ۴۴ هزار و ۸۱۶ تومان و قیمت حواله دلار ۳۸ هزار و ۹۷۰ تومان کشف شد.

از ۸ اسفندماه علاوه بر قیمت‌های اسکناس و حواله دلار، قیمت اسکناس و حواله یورو و درهم نیز در سایت بازار متشکل درج می‌شود. بر همین اساس نیز نرخ اسکناس یورو ۴۷ هزار و ۶۶۵تومان، و نرخ حواله یورو ۴۱ هزار و ۴۴۷تومان اعلام شده است.

همچنین در مرکز مبادله ارز و طلا نرخ اسکناس درهم ۱۲ هزار و ۲۰۳تومان و نرخ حواله درهم نیز ۱۰ هزار و ۶۱۱ تومان اعلام شده است.

منبع: تسنیم

ارسال نظر