|
کدخبر: 287166

منتظر ولنتاین خونین بیت کوین باشید

رابرت کیوساکی، نویسنده و کارآفرین مشهور، در مورد وضعیت فعلی در بازارها سخن گفت و خطاب به مردم، انتظارات نسبتاً بدبینانه‌اش را برای روز ولنتاین ابراز کرد.

اقتصاد منتظر ولنتاین خونین بیت کوین باشید
نویسنده کتاب پرفروش «پدر ثروتمند، پدر فقیر»، با استناد به گزارش تحقیقاتی Stansberry، ادعا می‌کند که روز سه‌شنبه 14 فوریه، در بازارهای مالی یک قتل عام واقعی رخ می‌دهد و در این اظهار نظر، به اقدام مافیایی باند آل کاپون در اواخر دهه 1920 اشاره کرده است.

کیوساکی می‌گوید که مانند 94 سال پیش، این روز ولنتاین بازیگران خود را خواهد داشت، اما این بار در قالب داده‌های تورم. 14 فوریه امسال روزی است که آخرین شاخص قیمت مصرف‌کننده ایالات متحده منتشر می‌شود. به عنوان یک نشانگر تورم، این شاخص جهت آینده سیاست پولی فدرال رزرو ایالات متحده را نشان می‌دهد و مستقیماً بر مظنّه دارایی‌های مالی و به ویژه پرریسک‌ترین آن‌ها، یعنی رمزارزها، تأثیر می‌گذارد.

کیوساکی انتظار دارد که قیمت همه دارایی‌ها، از جمله دارایی‌های مورد علاقه‌اش، یعنی طلا، نقره و بیت کوین (BTC) سقوط کند، اما خواستار هراس‌افکنی نیست. به گفته کیوساکی، در این میان، خبرهای خوبی هم وجود دارد؛ زیرا فروپاشی بازارها، فرصت‌هایی را برای خرید بیشتر ابزارهای مالی مناسب در ازای دلار “جعلی” فراهم می‌کند.

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها