|
کدخبر: 285607 سهیل فرزین

اختصاصی گسترش نیوز

افتتاح سومین نمایشگاه موتورسیکلت، دوچرخه و ماشین برقی در شهر آفتاب

سومین نمایشگاه بین المللی موتور سیکلت، دوچرخه و ماشین برقی در مجموعه نمایشگاه بین الملی شهر آفتاب از ۴ تا ۷ بهمن ماه دایر است.

اقتصاد افتتاح سومین نمایشگاه موتورسیکلت، دوچرخه و ماشین برقی در شهر آفتاب

سومین نمایشگاه بین المللی موتور سیکلت، دوچرخه و ماشین برقی امروز  ۴ بهمن ماه با حضور رستگار مدیر اداره محیط زیست شهرستان ری، عباس تقدسی نژاد مدیرعامل سایت نمایشگاهی آفتاب و جمعی از فعالان و متخصصان این حوزه در مجموعه نمایشگاه بین الملی شهر آفتاب افتتاح شد.

نمایشگاه با حمایت و همکاری سازمان ها و ارگان های دولتی و حاکمیتی و انجمن ها و اتحادیه ‌ها و همچنین با حضور فعالان و دست اندرکاران برندهای معتبر تجاری و بنگاه های اقتصادی برگزار شده است.

۷۲ مجموعه فعال در این حوزه از تاریخ ۴ الی ۷ بهمن ماه آخرین دستاوردها، توانایی ها و خدمات خود را در گروه های کالایی تولیدکنندگان موتور سیکلت، دوچرخه، لوازم یدکی، باتری، پوشاک موتور سواری،‌ اکسسوری و... را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهند داد.  برپایی این نمایشگاه فرصت خوبی برای جذب سرمایه گذار و تولید محصولات متنوع وسازگار با محیط زیست است.

فرصتها و اهداف نمایشگاه

فرهنگ سازی در استفاده از وسایل پاک و حفظ محیط زیست و معرفی قابلیت ‌های شرکت‌های دانش‌بنیان در زمینه حمل ونقل پاک، انتقال تجربیات و ارتقا دانش تولید داخلی، معرفی محصولات و تکنولوژی های نوین در طراحی و تولید، فرهنگ سازی در جهت حفظ محیط زیست و معرفی محصولات نقلیه ای که با سوخت کم مصرف و به جهت کاهش آلودگی هوا مورد استفاده قرار می گیرند، ایجاد زمینه افزایش فروش محصولات تولیدکنندگان داخلی و سایر مشارکت کنندگان نمایشگاه، تعامل بیشتر بین اصناف مرتبط با موضوع نمایشگاه و امکان ایجاد سرمایه گذاری های مشترک و پیشرفت صنعت داخلی، تحلیل عملکرد محصولات و تکنولوژی های نوین خارجی و ترسیم مسیر پیشرفت صنعت و... از جمله اهداف اصلی برگزاری این رویداد است.

به گزارش گسترش نیوز نمایشگاه موتور سیکلت، دوچرخه و ماشین برقی از تاریخ ۴ تا ۷ بهمن ماه از ساعت 10 الی 17 میزبان عموم علاقه مندان است.

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها