|
کدخبر: 285331

منتظر افزایش قیمت این ۳ ارز دیجیتال باشید

هفته گذشته، جفت ارز، رمزارز شیبا با وون کره در صرافی کره‌ای Upbit لیست شده و یک صرافی استرالیایی به نام Cointree نیز آن را لیست کرده است.

اقتصاد منتظر افزایش قیمت این ۳ ارز دیجیتال باشید

تحلیلگران پلتفرم Santiment معتقدند که ارزش فعلی ۳ رمزارز ریپل (XRP)، کاردانو (ADA) و شیبا اینو (SHIB)، از ارزش واقعی آنها کمتر است (undervalue). این تحلیلگران با بررسی شاخص قیمت بازار به قیمت تحقق یافته با امتیاز Z یا MVRV Z-Score به این نتیجه رسیده‌اند و معتقدند که بر اساس داده‌های فعلی، این ارزهای دیجیتال به‌راحتی می‌توانند افت قیمتی خود در سال ۲۰۲۲ را جبران کنند.

شایان ذکر است که XRP، رمزارز انتخابی پلتفرم Santiment در ماه ژانویه بود. این پلتفرم با استناد به پرایس اکشن صعودی احتمالی و انباشت بی‌وقفه نهنگ‌ها، این رمزارز را انتخاب کرد. در زمان نگارش این خبر، ریپل در محدوده قیمتی ۰٫۴۱۱ دلار معامله می‌شود که نسبت به ۲۴ ساعت گذشته، ۵ درصد و در مقایسه با یک هفته گذشته، ۶ درصد رشد دارد.

از طرفی، این اولین بار نیست که Santiment کاردانو را در فهرست رمزارزهای با ارزش‌گذاری پایین قرار می‌دهد. طبق گزارش‌ها، حداقل ۲۸ نهنگ جدید از اواخر ماه دسامبر در شبکه کاردانو ظاهر شده‌ است. در زمان نگارش این خبر، کاردانو در محدوده قیمتی ۰٫۳۶۵ دلار معامله می‌شود که نسبت به ۲۴ ساعت گذشته، ۸٫۵ درصد و در مقایسه با یک هفته گذشته، ۴٫۵ درصد رشد دارد.

در مورد شیبا نیز، می‌توان به این نکته اشاره کرد که هفته گذشته، جفت ارز این میم کوین با وون کره در صرافی کره‌ای Upbit لیست شده و یک صرافی استرالیایی به نام Cointree نیز آن را لیست کرده است. علاوه بر این، با نزدیک شدن به زمان راه‌اندازی شیباریوم، شور و هیجان زیادی در بین ارتش شیبا وجود دارد. در زمان نگارش این خبر، شیبا در محدوده قیمتی ۰٫۰۰۰۰۱۲۳ دلار معامله می‌شود که نسبت به ۲۴ ساعت گذشته، ۷٫۵ درصد و در مقایسه با یک هفته گذشته، بیش از ۲۰ درصد رشد دارد.

 

منبع: رمزارز نیوز
  • ناشناس ارسالی در

    بسم الله الرحمن الرحیم . آقای پورابراهیم ی قدرت خریدمن راکه مستمری ازسازمان تامین اجتماعی میگیرم راانقدرزیادکردیدکه شبهاد رخیابان میخوابم وشمادرخانه هایی میخوابی که من درخواب هم نمی‌بینم وبنزین راگران ن میکنید که تورم زیاد شود.خدایا ظهور امام زمان را نزدیک کن

  • 0922304101 ارسالی در

    MAHYAR

ارسال نظر