|
کدخبر: 284972

چه کیف پول‌هایی مناسب استیکینگ usdt است؟

اقتصاد چه کیف پول‌هایی مناسب استیکینگ usdt است؟

اگر با تتر آشنا نیستید، در اینجا مفهومی است که باید بدانید: تتر، به اختصار USDT، یک استیبل کوین است بدین معنی که یک ارز دیجیتال که برای حفظ ارزش ثابت طراحی شده است. در مورد قیمت USDT، باید بدانید که با دلار آمریکا جفت می‌شود، به این معنی که 1 USDT برابر با 1 USD است. در این مقاله به بررسی انواع مختلف کیف پول‌های تتر و استیکینگ آنها می‌پردازیم.

ارز دیجیتال تتر

به ازای هر واحد USDT، شرکت پشتیبان این ارز دیجیتال یک دلار (یا یک دارایی معادل) را در یک حساب بانکی ذخیره می‌کند. به همین دلیل است که USDT به عنوان یک استیبل کوین با وثیقه فیات طبقه‌بندی می‌شود. حساب‌های بانکی که ذخیره دلار را نگهداری می‌کنند به صورت دوره‌ای حسابرسی می‌شوند تا از هر نوع بی‌نظمی در ارزش جلوگیری شود.

از دیدگاه فنی، تتر بر روی بلاک چین اتریوم اجرا می‌شود. به عنوان یک توکن ERC20، این ارز دیجیتال با اکثر کیف پول‌هایی که از بلاک چین اتریوم پشتیبانی می‌کنند، سازگار است.

کیف پول تتر چیست؟

تتر مانند دلار است، اما دیجیتال؛ بنابراین به جای ذخیره صورت‌حساب‌ها در یک کیف پول چرمی، واحدهای USDT را در یک حساب مجازی یا دستگاه فیزیکی نگهداری می‌کنید. به طور کلی، ویژگی‌های اساسی یک کیف پول تتر به شما امکان ذخیره، دریافت و ارسال USDT را به آدرس‌های کیف پول دیگر می‌دهد.

آیا این تنها کاری است که می‌توانید با USDT انجام دهید؟ خیر. در فهرست بهترین کیف پول‌های تتر در زیر، متوجه خواهید شد که برخی از کیف‌پول‌های USDT به شما امکان بیشتری می‌دهند؛ به عنوان مثال، مبادله به سایر ارزهای دیجیتال، نقدینگی به کارت بانکی و غیره.

انواع کیف پول تتر

کیف پول‌های بلاک چین از نوع گرم و سرد هستند و هر یک از آنها جوانب مثبت و منفی دارند. تتر نیز مانند سایر رمزارزها در یکی از این نوع کیف پول‌ها ذخیره می‌شود:

  • کیف پول‌های گرم همیشه به اینترنت متصل هستند و آنها را به اهداف آسانی برای حملات سایبری تبدیل می کند. با این حال، اتصال نیز دسترسی به آنها را آسان می‌کند.

  • کیف پول‌های سرد دستگاه‌های سخت‌افزاری هستند که ارزهای دیجیتال را از هرگونه اتصال اینترنتی دور نگه می‌دارند تا قرار گرفتن در معرض تهدیدات سایبری را کاهش دهند.

نحوه انتخاب کیف پول تتر

قبل از اینکه به لیست بهترین کیف پول USDT برسیم، ارزش آن را دارد که کمی وقت بگذارید تا بفهمید چه عواملی را باید در هنگام انتخاب یکی در نظر بگیرید:

امنیت

از نوع کیف پول گرفته تا شرکتی که پشت آن قرار دارد، عوامل زیادی وجود دارند که می‌توانند بر سطح امنیت کیف پول USDT تأثیر بگذارند. به عنوان یک قاعده کلی، یک کیف پول گرم یا سرد با امنیت بالا و ترجیحاً شرکای خوب انتخاب کنید. بیمه حساب کاربری، احراز هویت 2 مرحله ای و پشتیبانی 24 ساعته از ویژگی‌های امنیت بالای یک کیف پول است.

تجربه کاربری

صرف نظر از کیف پولی که انتخاب می‌کنید، استفاده از آن باید آسان باشد. یافتن ویژگی‌ها و دکمه‌های مناسب باید یک فرآیند روان باشد؛ نه یک سردرد. در حالت ایده آل، شما می‌خواهید که کیف پول در چندین پلتفرم در دسترس باشد. به عنوان مثال، کیف پول شما می‌تواند اول از همه بر روی تلفن همراه باشد، اما در صورتی که پشت کامپیوتر می‌نشینید، از دسترسی مرورگر نیز پشتیبانی کند.

خدمات اضافی

کیف پول شما مجبور نیست فقط ارز دیجیتال شما را ذخیره کند. جدا از ذخیره، ارسال، دریافت تتر؛ حساب کردن روی ویژگی‌های اضافی که به شما امکان بدهد تا ارز دیجیتال بخرید، به کارت بانکی خود پول نقد کنید، با سایر دارایی‌ها مبادله کنید و حتی سود کسب کنید، قطعاً مفید است.

کیف پول‌های برتر تتر (USDT) در سال 2023

Tether Wallet

اگر به دنبال راهی ساده برای ذخیره USDT هستید، باید کیف پول اصلی Tether را بررسی کنید. از آنجایی که این کیف پول رسمی این شرکت است، فقط از USDT پشتیبانی می‌کند. برای کسانی که دارایی‌های متفاوتی دارند، ممکن است توصیه شود به جای آن یک سرویس کیف پول چند ارزی را بررسی کنند.

این کیف پول USDT ویژگی‌های اساسی مانند ارسال و دریافت، پرداخت نقدی و خرید را ارائه می‌دهد. در حالی که این عملکردها ممکن است جذاب به نظر برسند، هزینه‌های مربوطه اینطور نیست. وقتی نوبت به طراحی می‌رسد نیز کیف پول Tether انتخاب خوبی نیست. هر دو نسخه وب و برنامه تلفن همراه (فقط اندروید) بسیار ساده هستند.

در سال 2017، هکرها موفق به سرقت 31 میلیون دلار USDT از سرویس کیف پول خود شرکت شدند. این حمله منجر به تعلیق موقت سرویس کیف پول پشتیبان شد. حتی امروز، این شرکت هیچ تضمینی مبنی بر ایمن بودن وجوه ارائه نمی‌دهد.

MyEtherWallet

MyEtherWallet یکی از محبوب‌ترین کیف پول‌های بلاک چین اتریوم است. یکی از تمایزهای کلیدی برای این سرویس، طیف گسترده‌ای از کوین‌های پشتیبانی شده و همچنین ماهیت غیرحضانتی آن است. این کیف پول، کلیدهای خصوصی شما را ذخیره نمی‌کند و فقط شما به آنها دسترسی دارید. البته مطمئن باشید که آنها را از دست ندهید!

MyEtherWallet اخیراً به‌روزرسانی شده و برای تجربه کاربری بهتر طراحی شده است. برخلاف چند سال پیش، هم اکنون استفاده از وب و اپلیکیشن موبایل آن آسان است و طراحی ساده و و مرتب آن را به ویژه برای تازه‌کارها مفید کرده است. از نظر عملکرد، MEW به شما امکان ارسال، دریافت USDT را می‌دهد. نکته جالب در مورد MEW ویژگی چند تعادلی است که برای کسانی که می‌خواهند پس انداز را از هزینه‌های روزانه جدا کنند بسیار مفید است.

نکته جالب دیگر در مورد MEW امکان استفاده از آن از طریق کیف پول سخت افزاری مانند Trezor یا Ledger است. این مطمئناً یک نکته خوب است زیرا سازگاری MEW را به شدت بهبود می‌بخشد.

جمع‌بندی

قبل از خرید تتر به این نکات که خواسته‌های شما از کیف پول چیست توجه کنید و سپس یک کیف پول انتخاب کنید. نکته قابل توجه این است که قیمت تتر در تمامی کیف پول‌ها یکسان است. بنابراین قیمت usdt همواره برابر دلار آمریکا است.

منبع: https://www.shomanews.com/fa/tiny/news-1035216

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها