|
کدخبر: 284072

قرعه کشی خودرو یا عرضه در بورس کالا؟ / شما بگویید کدام بهتر است

این روزها بحث خرید خودرو از بورس کالا داغ شده اما این موضوع با پیچیدگی‌هایی همراه است.

اقتصاد قرعه کشی خودرو یا عرضه در بورس کالا؟ / شما بگویید کدام بهتر است

با وجود این که رسانه‌ها روی نحوه ثبت نام و خرید خودرو از بورس کالا اطلاع‌رسانی‌های لازم را کرده‌اند اما این کار همچنان برای بسیاری از افراد پیچیده به نظر می‌رسد. به نوعی می‌توان گفت تا پیش از این رقابت در بین خودروسازان برای تولید محصولات بود اما حال رقابت بین عموم مردم برای خرید خودرو است. متقاضیان با اعلام قیمت مناسب و رقابت با دیگران در بورس اقدام به خرید خودرو می‌کنند.

بعد از قرعه‌کشی خودرو که امکان ثبت‌نام در آن آسان‌تر بود حال مردم باید برای خرید خودرو از هفت خوان بورس کالا عبور کنند. در این میان دلالی‌ها هم تمام نشدنی است و تفاوتی در این خصوص ایجاد نشده است. خرید آسان و مستقیم خودرو آن هم با قیمت پایین از درب کارخانه در ایران تبدیل به یک آرزو شده است و همچنان مسئولان هم نتوانستند چاره‌ای برای این کار پیدا کنند. مردم هم مجبور به رقابت با یکدیگر در بورس کالا شده‌اند. تنها می‌توان امیدوار به افزایش تیراژ خودرو بود تا شاید با افزایش عرضه‌ها در بورس قیمت‌ها تا حدودی متعادل شود.

حال شما بگویید قرعه کشی شیوه مناسب‌تری برای عرضه خودرو بود یا بورس کالا؟ نظرتان را با ما و سایر مخاطبان گسترش نیوز به اشتراک بگذارید.

 

  • ناشناس ارسالی در

    هیچکدام چون همش پارتی بازیه

  • MRD ارسالی در

    بین بد و بدتر قرعه کشی بهتره، همین شرط ج دید که گفتن برای شرکت در قرعه کشی مبلغ ب اید در حساب وکالتی باشه 1کم دلالی کمتر م یشه اما ضرر خریدار واقعی بیشتر
    بای د انحصار از خودروساز بگیرن، راه ورود بدو ن گمرک و محدودیت بردارن

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها