|
کدخبر: 282264 سارا سمیع شمس

گزارش اختصاصی گسترش نیوز؛

افزایش رضایتمندی مردم با تحول در حوزه دیجیتال

سید محمدرضا میرتاج الدینی رئیس فراکسیون راهبردی مجلس در کنفرانس همایش ملی تحول دیجیتال، بانک و بیمه سخنرانی خود را آغاز کرد.

اقتصاد افزایش رضایتمندی مردم با تحول در حوزه دیجیتال

سید محمدرضا میرتاج الدینی  رئیس فراکسیون راهبردی مجلس گفت: تحول دیجیتالی در حوزه بانک و بیمه ضرورت و مزیت دارد‌. حیات بانکداری و حیات صنعت بیمه بستگی زیادی به ورود به حوزه دیجیتال دارد.

وی افزود: قانون درگاه ملی و ثبت دیجیتالی کسب و کارها مجلس تصویب کرد و قرار به اجرایی شد. وزارت صمت هنوز به درگاه ملی دیجیتال هنوز وصل نشده است و انتظار داریم هر چه سریعتر این اقدام صورت گیرد.

میرتاج الدینی خاطرنشان کرد: توسعه دیجیتال و هوشمند کردن دولت باعث بهبود این موارد می شود؛ کاهش کاعذ بازی، افزایش نواوری، توسعه هوشمندسازی و جهش های بزرگ در صنعت های مختلف اقتصادی خواهد شد.

وی  تاکید کرد: توسعه دیجیتال در بخش درمان و وزارت بهداشت هم حائز اهمیت است. می توان بررسی کرد کجا کمبود دارو است و در چه رشته های پزشکی، پزشک بی مورد مثلا سی تی اسکن تجویز می کند.

رئیس فراکسیون راهبردی مجلس اظهار داشت: تحول در حوزه دیجیتال رضایت مندی مردم را بیشتر خواهد کرد. تا زمانی که مردم آموزش ندیدند، روش های موجود که دیجیتالی نیست، نباید حذف شود. باید جلب اعتماد مردم در حوزه دیجیتال تقویت شود. احکامی که لازم است در حوزه دیجیتال به تصوب برسد نیز باید در مجلس بررسی شود.

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها