|
کدخبر: 279416

گام بزرگ آمیکو در بهبود کیفیت تولید ماشین آلات

گروه صنعتی آمیکو با برگزاری همایشی از ۳ محصولی که به زودی وارد بازار می شوند رونمایی کرد.

صبح امروز همایش مدیران معادن، صنایع وابسته و حمل و نقل سراسری با میزبانی شرکت  گروه صنعتی آمیکو در هتل المپیک تهران برگزار شد.

این همایش که با حضور مدیران صنعت و معدنی برگزار شده بود به پیشرفت این شرکت صنعتی در تولید ماشین آلات و ارتقای کیفیت آن اشاره شد.

در این همایش به معرفی سه محصول کامیون  مدل ۲۶۳۱، کامیون ۱۹۲۹ و محصول سبک پیکاپ آشنا توربو پرداخته شد.

کامیون ۱۰ چرخ مدل ۲۶۳۱ در معدن قابل استفاده بوده و به زودی مدل (ورژن) جدید برای استفاده در مسافت شهری به سبد محصولات این گروه صنعتی اضافه خواهد شد.

همچنین کامیون ۱۹۲۹ ورژن باری به زودی وارد چرخه حمل و نقلی کشور می شوند که با کاربری باری_فلزی و مزیت باری  در پیمایش جاده بسیار مزیت خوبی خواهد داشت‌.

این گزارش می افزاید؛ آسناتوربو از دیگر محصولات جدید گروه صنعتی آمیکو است که  این شرکت برای ظاهری جذاب تر در تلاش است. همچنین از دیگر خصوصیات از خودرو، موتوری قوی تر و تزئینات دلپذیرتر است که به زودی وارد بازار می شود.

طبق آن چه که عنوان شد شبکه گسترده فروش و خدمات‌ پس از فروش در ۵۹ نقطه کشور فعال شده که از این تعداد ۴۱ نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش، ۸ عاملیت فروش، ۸ عاملیت فروش قطعه یدکی را شامل می شود.

طبق آنچه که گفته شده؛  به روز رسانی سایت جدید گروه صنعتی آمیکو منجر به تسریع عملکرد خرید و فروش ماشین آلات سبک و سنگین شده است.

 

ارسال نظر