|
کدخبر: 277311

پیش بینی وضعیت بورس در بازار امروز (۴ آبان)

بورس روز گذشته به روند نزولی خود ادامه داد و بیش از ۸۰ درصد نماد‌ها در محدوده سرخ‌رنگ دادوستد شدند.

اقتصاد پیش بینی وضعیت بورس در بازار امروز (۴ آبان)

برای پیش بینی بورس امروز باید ببینیم چه اتفاقاتی در بورس روز گذشته رخ داد و چه اتفاقاتی در بورس امروز تاثیرگذار خواهد بود و سپس با توجه به مجموع این اتفاقات ببینیم چه چیزی در انتظار بورس امروز است.

بورس روز گذشته به روند نزولی خود ادامه داد و اندک تقاضای ایجاد شده در ابتدای معاملات نتوانست بر شدت عرضه این روز‌ها غلبه کند تا برای سومین روز متوالی شاهد ریزش دسته جمعی سهام باشیم و بیش از ۸۰ درصد نماد‌ها در محدوده سرخ‌رنگ به کار خود پایان دهند. شاخص کل بورس طی روز جاری با کاهش ۰.۸۴ درصدی همراه شد و به محدوده ۱.۲۶۷ نزول کرد و شاخص هم‌وزن نیز با ثبت عملکردی ضعیف‌تر، ۰.۹۶ درصد از ارتفاع خود را از دست داد. ارزش معاملات نیز با ثبت عدد ۲۲۹۶ میلیارد تومانی بازهم از یک روز رکودی دیگر خبر داد و خروج پول با شدت بیشتری نسبت به روز‌های گذشته، خروج ۴۱۵ میلیارد تومانی پول کد‌های حقیقی را مخابره کرد.

در روز‌هایی که همه آمار‌های اقتصادی جهت فلش تورمی خود را به سمت بالا نشان می‌دهند، بورس تهران در نقاط ارزنده خود از منظر تکنیکالی و بنیادی، دست از روند کاهشی خود برنمی‌دارد. بسیاری از کارشناسان عدم اقدام جدی دولت در جهت کمک به بهبود بازار سرمایه را عامل اصلی شرایط کنونی بورس می‌دانند و برخی نیز نبود چشم‌انداز روشن از وضعیت اقتصادی و سیاسی را در صدر لیست متهمین ریزش بورس قرار می‌دهند. با این حال شرایط فعلا نوید برگشت قابل توجهی را برای بورس تهران ندارند و در ادامه با بررسی عوامل تاثیرگذار بر روند روزانه به پیش‌بینی بورس فردا خواهیم پرداخت.

 

منبع: نبض بازار

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها