|
کدخبر: 276832

منتظر صعود فیک بیت کوین باشید

در ۲۴ ساعت گذشته، نهنگ‌های ناشناس نزدیک به یک میلیارد دلار بیت کوین (BTC) را جابه‌جا کردند.

سیگبه گزارش پلتفرم Whale Alert که تراکنش‌های بزرگ ارزهای دیجیتال را ردیابی می‌کند، اخیراً طی چهار تراکنش متوالی، ۴۷،۸۴۶ واحد بیت کوین جابه‌جا شده که حدود ۹۳۹٫۸ میلیون دلار ارزش دارد. همه این تراکنش‌ها از کیف پول‌های مختلف به آدرس‌های مختلف ارسال شدند، بدون اینکه یک آدرس بیش از یک بار استفاده شود. به نظر می‌رسد که نهنگ‌ها در حال توزیع مجدد دارایی‌های خود بوده‌اند.

به گزارش سایت یوتودِی، در همین حال، گزارش اخیر پلتفرم تحلیلی Santiment حاکی از آن است که بیت ‌کوین نشانه‌هایی از احیای قیمت را نشان می‌دهد و شاخص‌های بلندمدت شبکه بیت کوین، با وجود پایین ماندن قیمت این ارز دیجیتال، روند معکوسی را در پیش گرفته‌اند. به گزارش این پلتفرم، شاخص‌هایی که نشانه‌های مثبتی را برای بیت‌ کوین نشان می‌دهند، عبارتند از؛ سن دلاری متوسط (MDIA)، نسبت ارزش بازار به ارزش واقعی (MVRV)، حجم فعالیت در شبکه‌های اجتماعی (Social Volume)، شاخص وزن‌دار احساسات بازار (Weighted Sentiment) و سود و زیان تحقق‌یافته شبکه (NRPL).

وضعیت شاخص ضرر تحقق‌یافته بیت کوین مشابه دسامبر سال ۲۰۱۸ است.

بیت کوین در آستانه بریک آوت!

در تاریخ ۱۷ اکتبر، Weiss Crypto، بازوی متمرکز بر ارزهای دیجیتال آژانس رتبه‌بندی Weiss نیز در گزارش جدید خود اظهار داشت که علی‌رغم عملکرد غیرقابل‌توجه بازار در آخر هفته، با توجه به رفتار شاخص‌های تکنیکال، می‌توان گفت که بیت کوین ممکن است در آستانه یک بریک آوت قرار داشته باشد. در این گزارش آمده است که بیت کوین از نظر تکنیکال بسیار صعودی است.

علاوه بر این، این واقعیت که هش ریت شبکه بیت کوین در روزهای اخیر به اوج جدیدی رسیده است، نیز احتمال وقوع بریک آوت را تأیید می‎کند.

بر اساس داده‌های بازار، در زمان انتشار این خبر، بیت کوین در محدوده ۱۹،۲۲۰ دلار معامله می‌شود و در تلاش است تا زیان‌های اخیر خود را بازیابی کند.

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها