|
کدخبر: 276793 سهیل فرزین

اختصاصی گسترش نیوز؛

گردهمایی بزرگ فعالان خدمات شهری و حمل و نقل زیر سقف نمایشگاه شهر آفتاب

هجدهمین نمایشگاه خدمات شهری و حمل و نقل در محل سایت نمایشگاهی شهر آفتاب آغاز به کار کرد.

اقتصاد گردهمایی بزرگ فعالان خدمات شهری و حمل و نقل زیر سقف نمایشگاه شهر آفتاب

مراسم افتتاح هجدهمین نمایشگاه حمل و نقل، عمران، خدمات شهری، مدیریت جامع شهری و شهر هوشمند امروز ۲۸ مهر ماه ۱۴۰۱ با حضور مهدی چمران رییس شورای شهر تهران، جمعی از معاونان و مدیران شهرداری و شورای شهر تهران، جمعی از فعالان و متخصصان این حوزه و عباس تقدسی نژاد مدیرعامل نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب در محل این سایت برگزار شد.

۱۳۰ شرکت حاضر در این رویداد نمایشگاهی آخرین دستاوردها و خدمات خود در زمینه های مختلف مانند حمل و نقل، عمران و خدمات شهری با محوریت شهر هوشمند، مدیریت جامع شهری، ماشین آلات و صنایع وابسته را در فضایی بالغ بر ۱۶ هزار متر مربع در معرض دید علاقه مندان،‌ متخصصان و فعالان این حوزه قرار داده اند.

معرفی دستاوردهای علمی، حمایت از شرکت‌های دانش بنیان، حمایت از شرکت‌های خصوصی و ارتقاء دانش مدیران و فعالان شهری از جمله اهداف اصلی این دوره از برگزاری نمایشگاه حمل و نقل، عمران، خدمات شهری، مدیریت جامع شهری و شهر هوشمند عنوان شده است. نمایش تولیدات دانش بنیان و کارآفرینی شهری با رویکرد شهر دانش بنیان و کارآفرین نیز از سایر اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

سه رونمایی در موزه آتش نشانی، شرکت‌های دانش بنیان و خودروی برقی و همچنین برگزاری چند میزگرد با رویکرد شهر پایدار از جمله برنامه های جانبی این رویداد است.

در این نمایشگاه علاوه بر شرکت‌ های دانش بنیان و بخش خصوصی، کل شهرداری‌ های استان تهران، معاونت خدمات شهری و حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران و شهرداری‌ های مناطق و سازمان‌ها حضور پررنگی دارند.

به گزارش گسترش نیوز هجدهمین نمایشگاه حمل و نقل، عمران، خدمات شهری، مدیریت جامع شهری و شهر هوشمند از ۲۷ تا ۳۰ مهر ماه در مجموعه شهر آفتاب برگزار می‌شود و از ساعت ۱۰ الی ۱۷ میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها