|
کدخبر: 275708

کیا ریو جدید را ببینید / قیمت فقط ۵۷۴ میلیون تومان

کیا ریو پرفروش ترین خودروی بازار روسیه است و این در حالی است که قیمت این خودروی معروف "کره ای" اخیراً به طور قابل توجهی افزایش یافته است البته این موضوع مختص تمام بازارهای جهانی است، به تازگی مدل سال ۲۰۲۳ کیا ریو در ایالات متحده افزایش قیمت داشته است و شرکت کیا روز رسانی کیا ریو را برای مدل سال جدید اعلام کرد.

اقتصاد کیا ریو جدید را ببینید / قیمت فقط ۵۷۴ میلیون تومان

تجهیزات اصلی KIA Rio LX با مشخصات جدید ۱۷۵۰۵ دلار (۵۷۷ میلیون تومان) تخمین زده می شود که ۳۰۰ دلار (۹ میلیون ۹۰۰ هزار تومان) بیشتر از سال گذشته است. این هزینه برای یک سدان ۴‌در معمولی است، در نسخه هاچ بک ۵ در در مدل پایه نیز ۱۷۳۹۰ دلار (۵۷۴ میلیون تومان) قیمت گذاری شده است، در حالی که سال گذشته قیمت مدل قبلی ۱۷۰۹۰ دلار (۵۶۳ میلیون تومان) بود. در این مدل، افزایش قیمت ۳۶۰ دلار است.

شرکت کیا همچنین به‌روزرسانی‌های جزئی را برای کیا ریو مدل ۲۰۲۳ از قبل در پیکربندی اولیه اعلام کرد. یک سنسور سطح روغن به تجهیزات قبلی کیا ریو ۲۰۲۳ اضافه شده است که به مالک خودرو اطلاع می دهد که سطح روغن در علامت "حداقل" است. علاوه بر این، ویژگی هایی مانند سیستم کنترل پایداری و کنترل استارت در سربالایی در تمام مدل‌ها در ایالات متحده به صورت استاندارد وجود دارد. آپشن‌های دیری مانند سیستم جلوگیری از برخورد جلو، سنسور نور، سیستم کنترل خط و بسیاری موارد دیگر قابل انتخاب است.

از نظر پیشرانه این خودرو با نسخه قبلی تفاوت نکرده است و در زیر کاپوت کیا ریو ۲۰۲۳ همچنان یک موتور ۱.۶ لیتری ۴ سیلندر تنفسی با ۱۲۳ اسب بخار قدرت و ۱۵۲ نیوتن متر گشتاور قرار دارد. کیا ریو ۲۰۲۳ در کشور روسیه به یک پیشرانه اتمسفریک ۱.۴ لیتری ۱۰۰ اسب بخاری نیز مجهز شده است.

منبع: خودروبانک

ارسال نظر