|
کدخبر: 274119

اطلاعیه مهم ایران خودرو درباره قیمت هایما

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو طی بیانیه اعلام کرد: بر اساس اعلام قبلی شرکت ایران خودرو، این مجموعه با هدف عملی نمودن تعهدات و رضایتمندی مشتریان، خودروهای هایما اس۵ و هایما اس۷ را با قیمت مشخص شده در زمان ثبت‌نام به مشتریان دارای حواله تحویل خواهد داد.

اقتصاد اطلاعیه مهم ایران خودرو درباره قیمت هایما

مهدی خطیبی با بیان این‌که مشتریان و حواله داران به هیچ وجه نگران شایعات و فضاسازی‌ها منفی باشند، گفت: تامین نظر مشتریان و مصرف کنندگان واقعی برای گروه صنعتی ایران خودرو حائز اهمیت است و در این مسیر تمام تلاش ها بر این است تا از هر گونه نارضایتی جلوگیری شود.

خطیبی با اشاره به ایجاد شبهه و جریان سازی منفی و شبکه‌های دلالان بازار خودرو تصریح کرد: گروه صنعتی ایران خودرو در چارچوب آیین نامه اجرایی قانون حمایت از مصرف‌کنندگان خودرو در تلاش است تا تعهدات خود را ایفا کند اما به منظور جلب رضایت حواله‌داران هایما و رفع نگرانی آنان، قیمت جدید محصولات در حواله‌های پیش فروش اعمال نخواهد شد و مابه‌التفاوت نیز براساس قیمت‌های قبل از مشتریان دریافت خواهد شد.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو با بیان این‌که قیمت‌گذاری محصولات این شرکت مطابق ضوابط ابلاغی خواهد بود، تصریح کرد: قیمت محصولات هایما در تمامی فروش‌ها به جز حواله‌داران براساس مبالغ جدید مصوب محاسبه خواهد شد.

در آخرین طرح فروش نقدی فوری بدون قرعه کشی هایمـا S۷ و S۵ در شهریور ۱۴۰۱ این دو خودرو به ترتیب با قیمت‌های ۸۴۳ و ۷۹۴ میلیون تومان به فروش رسیده است.

منبع: همشهری

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها