|
کدخبر: 274029

اختصاصی گزارش نیوز؛

ادامه روند ریزشی در معاملات بورس

بورس در معاملات ۲۱ شهریور ماه ۱۴۰۱ با ریزش سنگین ۱۷۹۴ واحدی به کار خود خاتمه داد. شاخص کل در پایان معاملات امروز روی کانال ۱ میلیون و ۳۸۸هزار و ۹۳۷ واحدی قرار گرفت.

اقتصاد ادامه روند ریزشی در معاملات بورس

بازار سرمایه خواه نا خواه ارتباط تنگاتنگی با وضعیت بازارهای جهانی و چند و چون مذاکرات برجام دارد. مخصوصا مشخص نشدن نتیجه نهایی برجام تاثیر مداومی بر معاملات بورس دارد و این تاثیر را متاسفانه با قرمزی رنگ بازار نشان می دهد.

بورس معاملات سومین روز هفته را با رنگ سبز آغاز کرد  اما این روند صعودی ادامه دارد نشد و در ادامه با سقوط ۱۷۹۴ واحدی را در شاخص کل ثبت کرد. نمادهای بورسی صبا، کگهر، بپاس، فغدیر و دماوند با تاثیر منفی ریزش شاخص کل را شدیدتر کردند. طبق نظر کارشناسان بورس در حال حاضر شاخص کل در محدوده حساسی قرار گرفته است و عملاً به محدوده حمایتی معتبر خود نفوذ کرده است و ادامه این روند اصلاحی می تواند به معنای شکست این محدوده حمایتی تلقی شود.

شاخص هم وزن بورس امروز در نخستین ساعت معاملات با ریزش روبه‌رو شد و در ادامه نیز روند نزولی شدت یافت تا با کاهش ۵۴۲ واحدی به ۴۰۲  هزار و ۴۸۲ واحد رضایت دهد.

شاخص-بورس

در پایان معاملات بازار امروز شاخص کل در نهایت با ریزش بیش از ۶  هزار واحدی به کار خود پایان داد. ارزش بازار در پایان معاملات امروز ۵۲,۲۴۱,۳۶۸.۶۳ میلیارد ریال، ارزش معاملات  ۴۶,۱۷۹.۷۷۶ میلیارد ریال و حجم معاملات ۶.۰۶۳ میلیارد سهم است.

نمادهای تاثیرگذار بر شاخص کل بورس در معاملات امروز صبا، کگهر، دماوند، بپاس، فغدیر، خدیزل و آریا هستند.

نمادهای-بورسی

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها