|
کدخبر: 273459

عرضه اولیه جدید در بازار سرمایه + جزئیات

امروز سه‌شنبه، ۶ درصد سهام شرکت پخش رازی به سرمایه‌گذاران واجد شرایط به روش ثبت سفارش عرضه می‌شود.

مدیریت عملیات بازار شرکت فرابورس ایران، امروز در اطلاعیه‌ای پیرو پیام‌های قبلی این مدیریت توضیحاتی را در خصوص عرضه اولیه سهام پخش رازی با نماد معاملاتی «درازی۱» ارائه داد.

براساس این اطلاعیه، دوره سفارش‌گیری از ساعت ۰۹:۳۰ لغایت ۱۱:۳۰ است.

همچنین، دامنه قیمت در ثبت سفارش از مبلغ ۱۴ هزار و ۳۴۵ ریال تا مبلغ ۱۹ هزار و ۱۵ ریال است.

در این عرضه اولیه ۶۰ میلیون سهم معادل ۶ درصد از کل شرکت پخش رازی با نماد «درازی۱» به روش ثبت سفارش به سرمایه‌گذاران واجد شرایط عرضه خواهد شد.

براساس پیام پیشین مدیریت عملیات بازار شرکت فرابورس ایران، امکان ارسال سفارش برای معامله گران برخط و ایستگاه‌های برخط گروهی فراهم نیست و ارسال سفارش خرید برای سرمایه‌گذاران واجد شرایط تنها توسط ایستگاه‌های معاملاتی (نامک) صورت می‌گیرد و سفارش‌های ثبت شده طی دوره ثبت سفارش قابل اصلاح یا حذف هستند. پس از پایان این دوره ورود حذف یا اصلاح سفارش مجاز نیست.

همچنین، حداکثر سهام قابل خریداری توسط هر کد معاملاتی تعداد سه میلیون سهم است و تمامی درخواست‌های خرید جهت ورود سفارش باید مضربی از دو سهم باشد.

براساس این اطلاعیه، شرکت تامین سرمایه نوین که به عنوان متعهد خرید معرفی شده است و متعهد به خرید ۳۰ میلیون سهم معادل ۵۰ درصد عرضه اولیه (سقف خرید) شده است.

به گزارش سنا، شرکت پخش رازی در سال ۱۳۶۳ تاسیس و با ۸۰ میلیون تومان سرمایه، ثبت شد که از مهرماه سال بعد فعالیت خود را آغاز کرد. این شرکت در سال ۱۴۰۰ تبدیل به سهامی عام و در بازار فرابورس پذیرش و درج شده و در حال حاضر دارای سرمایه ۱۰۰ میلیارد تومانی است.

چندی پیش، مدیرعامل پخش رازی در خصوص عرضه اولیه سهام این شرکت، اظهار کرده بود: ۶ درصد از سهام درازی در جریان عرضه اولیه و ۷ درصد نیز از طریق صندوق‌های سرمایه‌گذاری، طی روزهای بعد عرضه خواهد شد.

منبع: بازار

ارسال نظر