|
کدخبر: 273139

این شرکت های بورسی به مجمع می روند

۲۸ شرکت بورسی و فرابورسی در هفته های آینده مجامع سالیانه و فوق العاده خود را برگزار می کنند.

بررسی وضعیت مجامع مشخص کرد تا ۲۰ شهریور ماه تعداد ۲۸ شرکت بورسی و فرابورسی آمادگی برگزاری مجامع بورسی عادی سالیانه و عمومی قوق العاده خود برای بررسی وضعیت عملکرد شرکت دارا هستند.

براین اساس در روز چهارشنبه ۱۶ شهریور ماه بیش ترین مجامع برگزار می شود. از این رو ۱۰ شرکت خبنیان، ولتجار، وبهمن، بسویچ، وجامی، وثوق، قنیشا، واتی، تکشا و صبا به مجمع عادی سالیانه و عمومی فوق العاده و عادی به طورفوق العاده می روند. امروز شنبه ۱۲ شهریور ماه مجامع شرکت های فسا، داراب، جهرم، تیپیکو، غپاک و بکابل برگزار می شود .

همچنین فردا یکشنبه مجمع فوق العاده و نیکی جهت افزایش سرمایه ۱۰۰ درصدی برگزار می شود. روز دوشنبه ۱۴ شهریور ماه نیز، دروز برای اصلاح اساسنامه به مجمع می رود.

سه شنبه ۱۵ شهریور ماه شاهد برگزاری مجامع جم پیلن، میهنو پارتا هستیم. شنبه ۱۹ شهریور ماه نیز دو شرکت بتک و نشان به مجمع سالانه و عادی بطور فوق العاده می روند.

در پایان می توان مشاهده کرد روز یک شنبه ۲۰ شهریور ماه شرکت افق برای اصلاح اساسنامه، فرابورس برای افزایش سرمایه ، رمپنا برای انتخاب اعضای هیت مدیره، قیستو برای اصلاح اساسنامه و سرو نیز برای انتخاب هیات مدیره به مجمع خواهند رفت.

مجامع

مجامع۲

مجامع۳

 

مجامع۴

منبع: صدای بورس

ارسال نظر