|
کدخبر: 273173

بنز از این جذاب تر نداریم + تصاویر

مرسدس بنز G واگن و به ویژه مدل G63 آن جزو شاخص‌ترین شاسی بلندهای دنیا به شمار می‌رود. این قدبلند آلمانی از ابتدا با ژنتیکی نظامی متولد شد بنابراین تماشای آن در این لباس جای تعجب نخواهد داشت؛ اما یکی از نمایندگی‌های خودرویی در آمریکا این شاسی‌بلند و آفرودر جعبه‌ای را هالک می‌نامد. اما دلیل این نام‌گذاری چیست؟

اقتصاد بنز از این جذاب تر نداریم + تصاویر

دیگر گذشت روزهایی که مرسدس بنز G کلاس فقط با اهداف نظامی تولید می‌شد. هم‌اکنون اکثر سلبریتی های آمریکایی مالک یکی از این خودروها هستند. G کلاس و خصوصاً G63 اگرچه ظاهری جعبه‌ای دارند اما درعین‌حال شیک و باابهت هستند و بنابراین محبوبیت بالایی بین تیونرها دارند. مرسدس-ای ام جی G63 که مشاهده می‌کنید در حساب کاربری پلاتینیم موتور اسپرت معرفی شده است. این نمایندگی خودرویی پذیرای سفارش‌های سوپراستارهای آمریکایی بوده و روی این خودرو نیز به خوبی کار کرده است.

بنز-جی۲

G63 سفارشی همچنان از پیشرانه ۸ سیلندر ۴ لیتری بای توربو با قدرت ۵۷۷ اسب بخار استفاده می‌کند اما از سیستم تعلیق با ارتفاع کمتر و رینگ‌های ۲۴ اینچی برابوس M موتوبلاک با ظاهر مشکی ساتین سود می‌برد. یکی از مدیران پلاتینیم موتور اسپرت می‌گوید:

زمانی که ارتفاع خودرو را پایین بیاورید ظاهر رینگ‌ها بیشتر به چشم خواهد آمد و باعث خواهد شد خودرو پهن‌تر و گیراتر به نظر برسد.

بنز-جی۳

البته مدیر پلاتینیم موتور اسپرت به این موضوع اشاره نکرده که کاهش ارتفاع چنین محصولاتی می‌تواند روی توانایی‌های آفرود آن‌ها تأثیر منفی بگذارد. از جمله ویژگی‌های ظاهری G63 می‌توان به چراغ‌های LED یکپارچه در جلو، سپر تغییر یافته و لوگوهای جدید اشاره کرد. قطعات فیبر کربنی و کاپوت دارای ورودی هوا نیز جزو دیگر موارد قابل‌ذکر هستند. همچنین اسپویلر عقب هم لوگوی نورانی برابوس را به نمایش می‌گذارد. پلاتینیم موتور اسپرت برای تولید این خودرو چقدر زمان صرف کرده است؟ مدت زیادی نبوده و در واقع تنها سه روز طول کشیده است. این نمایندگی در بخش داخلی شاسی‌بلند مرسدس-ای ام جی دست نبرده اما احتمالاً مالکان خواهان تغییراتی در این بخش خواهند بود تا ظاهر و باطن هالک هماهنگی بیشتری باهم داشته باشد.

بنز-جی۴

منبع: پدال

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها