|
کدخبر: 272880

آپدیت جذاب در انتظار ساعت های هوشمند سامسونگ

دارندگان ساعت های هوشمند گلکسی واچ سامسونگ – Galaxy Watch در آینده توانایی برقراری تماس مستقیم با پیامرسان واتساپ را خواهند داشت.

اقتصاد آپدیت جذاب در انتظار ساعت های هوشمند سامسونگ

قابلیت تماس واتساپ ممکن است به زودی به ساعت های هوشمند گلکسی واچ سامسونگ راه پیدا کند. نسخه بتای جدیدی از این پیامرسان به تازگی منتشر شده و تعدادی از کاربران گلکسی واچ مدعی شده‌اند که نسخه جدید واتساپ امکان برقراری تماس مستقیم با این ساعت هوشمند را فراهم کرده است.

جدیدترین نسخه بتای واتساپ برای برنامه موبایلی آن در دسترس قرار دارد. این برنامه به صورت مستقیم برای ساعت های هوشمند مجهز به سیستم عامل Wear OS ۳ موجود نیست اما در صورت نصب روی گوشی‌های سازگار، اجازه برقراری تماس با ساعت‌های دارای این سیستم عامل مثل گلکسی واچ ۴ و ۵ سامسونگ را می‌دهد. با وجود این، شیوه کارکرد این قابلیت جدید بسته به مدل ساعت هوشمند متصل به گوشی فرق می‌کند.

طراحی صفحه تماس واتساپ در گلکسی واچ ۴ و ۵ سامسونگ تفاوت‌هایی دارد. صفحه تماس این ساعت های هوشمند دارای پس‌زمینه مشکی است و در آن لوگوی این پیامرسان زیر شناسه تماس‌گیرنده به چشم می‌خورد. همچنین صفحه تماس واتساپ در گلکسی واچ ۵ با صفحه تماس استاندارد رابط کاربری One UI مطابقت دارد. باید منتظر ماند و دید که نسخه نهایی این قابلیت دقیقاً چه شکل و شمایلی پیدا خواهد کرد.

بتای نسخه ۲.۲۲.۱۹.۱۱ واتساپ رفته‌رفته در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و جزئیات رسمی درباره وضعیت عرضه آن موجود نیست. گذشته از این، مشخص نیست که نسخه عمومی جدید این پیامرسان با قابلیت تماس مستقیم برای ساعت های هوشمند منتشر خواهد شد یا خیر. در حال حاضر فقط می‌دانیم که توسعه‌دهندگان این برنامه حداقل مشغول آزمون و خطا هستند تا احتمالاً در آینده این قابلیت را به ساعت های هوشمند مجهز به Wear OS ۳ از جمله گلکسی واچ بیاورند.

منبع: گجت نیوز

ارسال نظر