|
کدخبر: 271928

ریزش قیمت بزرگان بورس

در معاملات امروز ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ بازار سهام، شاخص کل ۵ هزار واحد افت کرد و گروه‌های بانکی، پالایشی و خودرویی بیشترین خروج پول حقیقی را داشتند.

اقتصاد ریزش قیمت بزرگان بورس

در معاملات روز دوشنبه سی و یکم مرداد ماه، شاخص کل بورس پایتخت با ریزش ۵ هزار و ۴۱۶ واحدی نسبت به روز یکشنبه به رقم یک میلیون و ۴۲۴ هزار و ۴۸۹ واحد رسید.

شاخص هم وزن بورس نیز با رشد ۷۷۱ واحدی در سطح ۳۹۷ هزار و ۲۹۶ واحدی ایستاد. همچنین شاخص کل فرابورس (آیفکس) ۳۰ واحد بالا آمد و در سطح ۱۸ هزار و ۹۹۰ واحد باقی ماند.

تغییر مالکیت سهام

امروز ارزش خالص تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار برای هفتمین روز پی در پی منفی شد و ۲۳۵ میلیارد تومان پول حقیقی از بورس خارج شد. در میان صنایع، بانک‌ها و پالایشی‌ها و خودرویی‌ها بیشترین خروج سرمایه را ثبت کرد.

در معاملات روز دوشنبه بیشترین خروج پول حقیقی به سهام های وب (شرکت داده گستر عصر نوین-های وب) اختصاص داشت که ارزش تغییر مالکیت حقیقی به حقوقی آن ۲۵ میلیارد تومان بود. پس از های وب، نمادهای فولاد (شرکت فولاد مبارکه) و خساپا (شرکت سایپا) بیشترین خروج پول حقیقی را داشتند. نمادهای کهمدا و شپنا نیز در رتبه‌های بعدی بودند.

در مقابل، بیشترین ورود پول حقیقی به نماد فزر اختصاص داشت. پس از فزر، نمادهای زاگرس، آسیاتک، وساپا و اوان در رتبه‌های بعدی قرار گرفتند.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها