|
کدخبر: 271902

جزئیات مهم درباره گلکسی S۲۲ اولترا

سامسونگ خودش را برای معرفی نسل بعدی گوشی‌های سری گلکسی S آماده می‌کند؛ خانواده‌ای که قدرتمندترین عضو آن گلکسی S۲۳ اولترا خواهد بود. حالا شایعه‌ای جدید می‌گوید کره‌ای‌ها طراحی این محصول را نسبت به گلکسی S۲۲ اولترا تغییر چندانی نمی‌دهند.

اقتصاد جزئیات مهم درباره گلکسی S۲۲ اولترا

ابعاد پرچمدار بعدی سامسونگ نسبت به نسل کنونی‌اش افزایش ۰.۱ تا ۰.۲ میلی‌متری را تجربه می‌کند و همچنین طراحی ظاهری این گوشی‌ هوشمند می‌تواند بدون تغییر باقی بماند.

مشخصات احتمالی گلکسی S۲۳ اولترا

این منبع آگاه همچنین برخی از مشخصات گلکسی اس ۲۳ اولترا را هم اعلام کرده. اگر گفته‌های Ice Universe صحت داشته باشند، کاربران همچنان با نمایشگر ۶.۸ اینچی با رزولوشن ۳۰۸۸ در ۱۴۴۰ پیکسل و همچنین ضخامت ۸.۹ میلی‌متری روبه‌رو می‌شوند.

ظاهرا سامسونگ برای پرچمدار آینده‌اش به استفاده از باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی ادامه می‌دهد و همچنین آن را به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ و رابط کاربری One UI ۵.۱ مجهز می‌کند؛ ترکیبی که به گفته Ice Universe می‌تواند عدم تغییر طراحی ظاهری یکسان را توجیه کند.

اگرچه شاید سامسونگ طراحی ظاهری نسل بعدی پرچمدارش را تغییر ندهد، اما طبق شایعات در بخش فنی با بهبودهای چشمگیری روبه‌رو خواهیم شد. از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دو که بگذریم، به دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی می‌رسیم. به گفته چندین منبع، سامسونگ برای نسل بعدی گوشی پرچمدارش دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی را کنار می‌گذارد و به سراغ سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی می‌رود.

یکی دیگر از تغییرات مورد انتظار برای گلکسی S۲۳ اولترا، استفاده از سنسور اثر انگشت ۳D Sonic Max شرکت کوالکام است که نه تنها سرعت شناسایی اثر انگشت بالاتری دارد، بلکه ناحیه بیشتری از نمایشگر را هم پوشش می‌دهد.

گلکسی اس ۲۳ اولترا با اندروید ۱۳ از راه می‌رسد و احتمالا نسبت به نسل قبلی‌اش از سرعت شارژ بالاتری پشتیبانی می‌کند. انتظار می‌رود اوایل سال آینده میلادی از سری گلکسی S۲۳ رونمایی شود.

منبع: زومیت

ارسال نظر