|
کدخبر: 256670

رونمایی از گوشی جذاب سامسونگ با قابلیت جدید

براساس گزارشی جدید، گوشی تاشو سامسونگ گلکسی زد فلیپ ۴ احتمالاً از بدنه‌ای سبک‌تر و باریک‌تر نسبت به زد فلیپ ۳ بهره خواهد برد.

اگرچه از هر دو گوشی گلکسی زد فولد و گلکسی زد فلیپ به‌عنوان گوشی‌های تاشدنی یاد می‌شود، سامسونگ با تولید این دو نوع گوشی اهداف کاملاً متفاوتی را دنبال می‌کند. گلکسی فولد تبلتی است که قابلیت بدل‌شدن به گوشی هوشمند را دارد و بهره‌وری کاربر را ارتقا می‌دهد؛ اما فلیپ محصولی استایل‌محور به‌حساب می‌آید و کاربران جوان‌تر را در تیررس خود دارد.

اکنون حساب کاربری Anthony در توییتر برخی از مشخصات احتمالی گلکسی زد فلیپ ۴ سامسونگ را به‌ اشتراک گذاشته است. براساس این گزارش، نسل بعدی زد فلیپ احتمالاً از بدنه‌ای نازک‌تر و البته سبک‌تر از نسل قبلی خود بهره خواهد برد. علاوه‌براین گفته شده نمایشگر این گوشی تاشو با لایه‌ای از جنس نسل بعدی شیشه‌ی فوق‌نازک (UTG) پوشانده خواهد شد که احتمالاً مقاومت بیشتری دربرابر خط و خش و تاشدگی ارائه خواهد کرد.

یکی دیگر از تغییرات مورد انتظار برای زد فیلپ ۴، کاهش میزان تورفتگی وسط نمایشگر این دستگاه است. علاوه‌براین انتظار می‌رود این محصول به لولای جدید مجهز شود که ابعاد کوچک‌تری دارد و به کاهش میزان تورفتگی وسط نمایشگر تاشو آن کمک می‌کند.

براساس این گزارش جدید، ابعاد باتری زد فلیپ ۴ سامسونگ همچنان مشابه نسل قبل باقی خواهد ماند و از قلم اس-پن جدید نیز پشتیبانی خواهد کرد. البته این دستگاه فاقد جایگاه اختصاصی برای نگه‌داری این قلم خواهد بود. گفته شده نسل بعدی زد فلیپ احتمالاً با قیمتی مشابه یا حتی کمتر از زد فلیپ ۳ به بازار عرضه خواهد شد و سامسونگ مثل همیشه روی بازاریابی آن تمرکز زیادی خواهد داشت.

از دیگر مشخصات مورد انتظار گلکسی زد فلیپ ۴ می‌توان به استفاده از دوربین‌های جدید در این دستگاه اشاره کرد.

 

منبع: زومیت

ارسال نظر