|
کدخبر: 271634

پیش بینی مهم از قیمت دلار / منتظر ارزانی باشیم؟

به باور تحلیل گران فنی در صورتی که دلار زیر محدوه ۲۹ هزار و ۸۰۰ تومان باقی بماند،‌احتمال افت قیمت تا محدوده ۲۹ هزار و ۲۰۰ تومان وجود خواهد داشت.

اسکناس آمریکایی در معاملات انتهای شب گذشته در کانال ۲۹ هزار تومان جا به جا شد. بازیگران ارزی تمایل زیادی نداشتند که در موقعیت خرید قرار بگیرند و با احتیاط،‌ گرایش بیشتری به فروش ارز داشتند.

 بر اساس صحبت های فعالان، انتشار جزییاتی درباره توافق احتمالی هسته ای موجب شده بود که جو وقوع توافق در میان معامله گران بیشتر شود و تمایل به خرید ارز کاهش پیدا کند. به عبارت دیگر دیروز بازار به صورت احتیاطی در انتظار وقوع توافق در هفته جاری بود و همین موضوع موجب شده بود که توان برگشت به کانال ۳۰ هزار تومان در بازار وجود نداشته باشد.

دیروز الجزیره گزارش داده بود که در اولین روز پس از امضای توافق، تحریم های ۱۷ بانک و ۱۵۰ موسسه اقتصادی ایران لغو خواهند شد. با این حال، در انتهای شب، برخی خبرگزاری ها عنوان می کردند که پاسخ آمریکا به شرایط مورد درخواست ایران، مثبت نبوده است. این موضوع ممکن است در ابتدای روز جاری،‌ معادلات مورد انتظار معامله گران ارزی را تغییر دهد و قیمت دلار وارد فاز افزایشی شود.

به باور تحلیل گران فنی در صورتی که دلار زیر محدوه ۲۹ هزار و ۸۰۰ تومان باقی بماند،‌احتمال افت قیمت تا محدوده ۲۹ هزار و ۲۰۰ تومان وجود خواهد داشت. از آن سو،‌ برای فعال شدن بازیگران افزایشی، نیاز است که محدوده ۳۰ هزار و ۲۰۰ تومانی شکسته شود.

 

منبع: اکوایران

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها