|
کدخبر: 271175

اختصاصی گسترش نیوز

"سلام ریحان" سارق تازه رمزارز ایرانی‌ها

به تازگی پیامکی برای کاربران ایرانی ارسال شده است که شناسه و رمز عبور ورود به پلتفرم، به همراه موجودی حساب (تقریباً ۲۰۰ هزار دلار) نیز در آن ذکر شده است. پیامکی که حساب قربانیان خود را خالی کرده است.

اقتصاد "سلام ریحان" سارق تازه رمزارز ایرانی‌ها

کلاه‌برداران رمز ارز هر روز با روش‌های تازه قربانیان تازه‌ای می‌گیرند. به تازگی خبری منتشر شد که زوج کلاه‌برداری به بهانه معامله در بازار رمز ارزها، ۳۸ هزار دلار کلاه‌برداری کرده بودند. البته روش‌های کلاه‌برداری متنوع است و اگر در فضای مجازی بچرخید با هشدار درباره سلام ریحان مواجه می‌شوید. سلام ریحان شوک بزرگی برای خیلی از کاربران ایرانی شده است. در ادامه همراه ما باشید تا با این روش کلاه‌برداری آماده شویم.

چند روزی که پیامکی عجیب کاربران زیادی را در ایران به دام انداخته است. خیلی از کاربران ایرانی رمز ارز این پیامک را شوم می‌دانند. به واسطه که دارایی آنها به یک باره از کیف پول دیجیتالشان غیب شده است. متن این پیامک به شرح زیر است.

پیامک-ریحان

با ورود به اکانت لینک موجود، حسابی را مشاهده خواهید کرد که ظاهراً به همان مقدار ذکر شده، موجودی‌ِ تتر دارد. اگر شخصی بخواهد بخشی از موجودی را برداشت کند، پس از وارد کردن مقدار درخواستی و آدرس کیف پول، فیلدی برای درج KEY مربوط به رمز ارز وی قرار گرفته است. نکته حساس اینجا است که اگر قربانی، PRIVATE KEY تترهای خود در کیف پول مقصد وارد کند، مهاجم به تترهای وی دسترسی پیدا خواهد کرد و می‌تواند تمام آن را سرقت نماید. این روش کلاه‌برداری در بین کاربران ایرانی زیاد شده و مهاجمان با ارسال پیام‌های مشابه در پیام‌رسان‌های مختلف، قصد سرقت موجودی رمز ارز شما را دارند.

 

 

 

ارسال نظر