|
کدخبر: 270766 سهیل فرزین

اختصاصی گسترش نیوز:

دولت مصمم به بهبود وضعیت بازار مسکن است/ حمایت ها همچنان ادامه دارد

معاون اول رئیس جمهور گفت: وظیفه اصلی دولت حمایت از تمام ارگان ها و سازمان هایی است که در ساخت مسکن حضور دارند.

اقتصاد دولت مصمم به بهبود وضعیت بازار مسکن است/ حمایت ها همچنان ادامه دارد

مخبر در مراسم افتتاح بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان اظهار داشت: ۳ موضوع معیشت، سلامت و مسکن در دولت سیزدهم به شدت مورد توجه است. بخش مسکن یکی از کلیدی ترین اقداماتی است که هم مردم هم دولت باید به سمت انجام آن برویم. مردم باید دولت را در این زمینه یاری کنند. در نود درصد شهرهای ما هم زمین و هم متقاضی وجود دارد. مهم ترین بخش ما تامین مالی است که دولت در این زمینه اقدامات بزرگی انجام داده است. من از تمام همکاران در حوزه تعاونی ها انتظار دارم با تمام قوای خود در زمینه ساخت مسکن ورود کنند. 

وی ادامه داد: وظیفه اصلی دولت حمایت از تمام ارگان ها و سازمان هایی است که در ساخت مسکن حضور دارند. زمینه هایی که تا کنون ایجاد شده به رغم نواقص و کمبودهایی که وجود دارد به طرز خوب پیشرفت کرده است.

معاون اول رئیس جمهور گفت: متاسفانه صنعت ساخت در کشور ما هنوز متحول نشده و تکنولوژی وارد آن نشده است. دولت نیز باید بتواند روش تامین مالی هر نوع ساخت در کشور را ساماندهی کند. ما اگر بتوانیم این اقدام مهم را انجام دهد حتما تحول بزرگی در حوزه صنعت ساختمان انجام خواهد شد. 

وی در پایان اظهار کرد: مشکل مسکن با عرضه حل خواهد شد. ما باید عرضه مسکن را به حدی برسانیم که وضعیت بازار تغییر اساسی کند.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها