|
کدخبر: 269106

بازار رمزارزها بحران را رد کرده است

سم بنکمن فراید با استقبال از تغییر مقررات این فضا در آمریکا، نسبت به بهبود وضعیت رمزارزها و پایان بحران بازار ارز دیجیتال ابراز خوش‌بینی کرد.

سم بنکمن فراید، بنیان‌گذار و مدیرعامل صرافی FTX و همچنین دومین فرد ثروتمند دنیای ارز دیجیتال، اعتقاد دارد که بحران بازار ارز دیجیتال در حال فروکش است. او طی مصاحبه‌ای با Axios Pro در روز پنج‌شنبه خاطرنشان کرد که دیگر مانند هفته‌های اول سقوط بازار کریپتو، تماس‌های چندانی را از سوی مدیران مضطرب کسب‌وکارهای مختلف دریافت نمی‌کند. او هم‌چنین گفته که با توجه به ارزیابی مثبتش از جو اقتصادی در ابعاد کلان، بهبودی و بازگشت بازار می‌تواند به‌طرز قابل توجهی سریع اتفاق بیفتد.

بنکمن هم‌چنین اشاره کرد که حاضر است به نوبه خود و به عنوان آخرین گزینه، به ناچار اندکی ضرر کند. او خاطرنشان کرد که ۷۰ میلیون از مجموع ۵۰۰ میلیون دلار وامی که موسسه تحقیقاتی Alameda Bankman-Fried به وویجر دیجیتال داده، کم‌تر از دارایی‌های مشتریان بوده و ممکن است از بین برود.

با وجود بحران بازار ارز دیجیتال، دومین فرد ثروتمند کریپتو گفت که انتظار دارد صرافی FTX در سال جاری هر سه ماه یک‌بار به سود برسد. سود FTX تقریبا مطابق با سال گذشته بوده و این شرکت طی چند ماه قبل، سهم خود از بازار را افزایش داده است. مدیرعامل صرافی FTX در ادامه افزود که آنها ایده اضافه کردن بیت‌کوین به خزانه خود را رد کردند، اما در صورت سقوط این ارز دیجیتال تا محدوده ۱۵۰۰۰ دلار، این احتمال را مجددا بررسی خواهند کرد.

سم بنکمن فراید گفت که تلاش صرافی FTX ایالات متحده برای گسترش مجموعه خدمات مالی خود در این کشور، طی سال گذشته پیشرفت کرده و ده‌ها هزار نفر در لیست انتظار قرار دارند. FTX طی ماه گذشته با تسویه حساب نهایی، اقدام به خرید مجموعه Embed Financial Technologies کرد تا سرمایه‌گذاری استراتژیک خود را در بورس ملی ایالات متحده نیز گسترش دهد.

بنکمن بارها به تاثیر اقتصاد بزرگ‌تر بر بازار ارزهای دیجیتال تاکید کرده است. علاوه بر آن، او از لزوم شفافیت بیش‌تر مقررات برای بهبود ساختار بازار و ایجاد آسایش روانی مشتریان و موسسات در فضای کریپتو نیز صحبت کرده است.

بنکمن با ابزار خوش‌بینی نسبت به مقررات پیشنهادی رمز ارز ایالات متحده، گفت:

    من در مورد طرح‌هایی که در این باره خوانده‌ام، بسیار هیجان‌زده هستم و فکر می‌کنم که روی آنها بسیار کار شده است.

دومین فرد ثروتمند کریپتو در ادامه اضافه کرد:

    مقررات رمزنگاری می‌تواند شیبه قوانین اعمال شده در امور مالی سنتی به‌نظر برسد و حتی در صورت تفاوت‌هایی در جزئیات مقررات کریپتو، اصولی یکسان در سطح بالا می‌تواند برقرار شود.

 

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر