|
کدخبر: 268396

بازار ارزهای دیجیتال | بازار رمزارز | شبکه رندر نتورک

پیش بینی مهم از آینده رندر / قیمت RNDR تا کجا بالا می رود؟

در زمان نگارش خبر، قیمت رندر با افزایش تقریبا ۴ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته با قیمت حدود ۷.۸۷ دلار معامله می‌شود.

اقتصاد پیش بینی مهم از آینده رندر / قیمت RNDR تا کجا بالا می رود؟

شبکه غیرمتمرکز رندر نتورک (Render Network) و توکن بومی آن، رندر (RNDR)، اخیرا با احساسات مثبت فعالان و کارشناسان بازار ارزهای دیجیتال روبرو شده است.

تحلیلگران برتر بازار کریپتو به تقویت چشم‌انداز فاندامنتال رندر معتقدند و همچنین، از لحاظ تکنیکالی نیز شرایط مساعدی را برای این توکن متصور هستند.

در همین راستا، تحلیلگر برتر بازار، Altcoin Sherpa که سابقه درخشانی در زمینه تحلیل و همچنین معاملات موفق دارد، در رابطه با رندر می‌گوید:

    از نظر من ورود به بازار رندر در محدوده قیمتی پایین‌تر از ۷ دلار فرصت بسیار مناسبی است.

برخی دیگر از تحلیلگران نیز بیان کرده‌اند که علی‌رغم کاهش سرعت روند صعودی و گذراندن دوره تثبیت، توکن رندر همچنان پتانسیل رشد قیمتی قابل توجهی را دارد.

در این رابطه RENDER_DADDY اظهار کرد که رندر در حال گذراندن دوران تثبیت برای رسیدن به بالاترین سطح خود است و با وجود این از ابتدای فوریه بیش از ۶۰ درصد افزایش قیمت داشته است.

علاوه بر این، SatsDiji از افزایش علاقه کاربران به حوزه هوش مصنوعی و خدمات مربوط به آن گفت و اضافه کرد که رندر یک پروژه کلیدی در این حوزه است. او معتقد است رندر پس از عقب افتادن از سایر ارزهای دیجیتال فعال در این حوزه، به زودی افزایش قیمتی مشابهی خواهد داشت.

در زمان نگارش خبر، قیمت رندر با افزایش تقریبا ۴ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته با قیمت حدود ۷.۸۷ دلار معامله می‌شود.

با افزایش تحرکات در شبکه رندر، تحلیلگران پیش بینی می‌کنند این توکن به زودی بالاترین سطح تاریخی خود یعنی ۸.۷۶ دلار را که مربوط به اواخر سال ۲۰۲۱ است را می‌بیند و از آن نیز فراتر خواهد رفت.

شبکه Render Token چیست؟

دنیای انیمیشن‌ها طرفداران زیادی در سنین مختلف دارد. هنگامی که انیمیشن‌ یا پویا‌نمایی‌هایی که با آن‌ها خاطره داریم پخش می‌شود، ناخود‌آگاه محو تماشای آن‌ها می‌شویم؛ اما آیا تاکنون به نحوه ساخت آن‌ها فکر کرده‌اید که سازندگانشان چگونه این تصاویر مجازی را به این انیمیشن‌های فوق‌العاده تبدیل می‌کنند؟ آن‌ها برای ساخت این تصاویر جادویی از اپلیکیشن‌ها و نرم‌افزار‌های مختلفی مثل لومیون (Lumion) استفاده می‌کنند. سازندگان پس از طراحی صحنه‌ها و کاراکتر‌ها، باید از آن‌ها خروجی یا اصطلاحا رندر (Render) بگیرند تا تصاویری به هم پیوسته و شبیه به آن‌چه در انیمیشن‌ها دیده‌ایم، تولید شود. عملیات رندر گرفتن نیاز به کارت گرافیک (GPU) بسیار قوی‌ای دارد و پروسه‌ای پر‌هزینه و بسیار زمان‌بر است.

رندر نتورک مجموعه‌ای از GPUهای توزیع‌شده به صورت غیر‌متمرکز در این شبکه است، که بر روی قرارداد هوشمند اتریوم طراحی و ساخته شده است. این شبکه زیر مجموعه یک شرکت مادر به اسم OTOY است. شرکت اوتوی از سال ۲۰۱۶ (۱۳۹۵) فعالیت خود را در زمینه خدمات کامپیوتری آغاز کرده است.

رندر توکن به منظور کاهش هزینه سازندگان ویدیو‌ها و انیمیشن‌ها، آن‌ها را با افرادی که GPU آزاد دارند، مرتبط می‌کند. سازندگان ویدیوها و انیمیشن‌ها می‌توانند از کارت گرافیک سیستم افرادی که در این پلتفرم، دستگاهشان را در اختیار شبکه قرار می‌دهند، استفاده کنند و از توان هزاران دستگاه برای رندر‌گیری بهره‌مند شوند. همچنین افرادی که فضای GPU خود را در اختیار سازندگان قرار می‌دهند (در واقع با اجاره دادن کارت گرافیک و سیستم خود) از این شبکه پاداش دریافت می‌کنند.

در حال حاضر مقدار زیادی از توان دستگاه‌های GPU صرف فرایند استخراج با مکانیسم گواه اثبات کار (Proof Of Work) می‌شود؛ این موضوع تا حدی جدی شد که کارت‌های گرافیک برای گیمرها و افرادی که از آن‌ها برای ساخت ویدیو و انیمیشن استفاده می‌کردند، نایاب شد؛ اما وظیفه اصلی GPU رندر گرفتن و پردازش‌های سخت گرافیکی است و از CPU برای پیاده‌سازی الگوریتم‌ها و حل مسائل پیچیده که نیاز به دقت بیشتری دارند، استفاده می‌شود. از این‌ رو، فرایند استخراج عملا قدرت پردازنده‌های گرافیکی را تلف می‌کند و اجازه نمی‌دهد از آن‌ها برای اهدافی که تولید شده‌اند، استفاده شود.

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها