|
کدخبر: 214765

دیگ نذری ماشین عروس زوج هندی شد!

این روزها ویدیوی عجیبی از عروس و داماد جوان هندی منتشر شده است که بسیاری از کاربران را متجعب کرد. ویدیویی از عروس و دامادی که سوار دیگ نذری شده بودند.

عروس و داماد جوان هندی، با لباس سنتی قرمز رنگ و تزیینات رایج فرهنگ خود، سوار بر یک دیگ بزرگ به سمت محل برگزاری مراسم ازدواجشان در حال حرکت بودند. چند نفر از اقوام و آشنایان این زوج هم آنها را همراهی می کردند.

دلیل این سبک حرکت عروس و داماد به سمت تالار، به دلیل آب گرفتگی جاده ها و سیلاب شدیدی بود که در تمام خیابان های ایلت ساحلی کرالا براه افتاده بود و اجازه حرکت هیچ خودرویی را نمیداد برای همین پس از ساعتها بحث و فکر در نهایت تصمیم بر این شد که آنها با ظرف آلومینیومی بزرگ که برای پخت غذا در حجم بالا مورد استفاده قرار می گیرد و به اصطلاح دیگ نذری به محل جشن عروسی بروند.

حل اولین مشکل زندگی زوج هندی با راه حلی جالب

باران های سیل آسا چند روز اخیر، ایالت ساحلی کرالا را در بر گرفت و باعث بروز مشکلات بسیاری همچون طغیان رودخانه ها شده بود. عموماً در کرالا ، عروس و داماد مثل اکثر شهرهای هند و کشورهای دیگر، با ماشین به معبد یا تالار عروسی می آیند، اما در مورد "راهول" و "آیشواریا" اینطور نبود. به دلیل آب گرفتگی جاده ها، آنها به فکر استفاده از این دیگ بزرگ افتادند تا به هر نحوی شده خود را به محل جشن عروسی شان برسانند و روز ازدواجشان را حتی یک روز هم به تاخیر نیاندازند.

مراسم ازدواج این زوج دوست داشتنی، مثل تمام مراسم ها برگزار شد اما خاطره ای که آنها با این اقدام خود ساختند در نوع خود خاص بود. به گفته ی خودشان، این اولین تصمیم آنها برای مقابله با مشکلات بود، مشکلاتی که باید با راه حل هوشمندانه از آنها در طول زندگی عبور کرد و اجازه نداد که همین مشکلات ادامه مسیر زندگی را دشوار سازد.

منبع: نمناک

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها