|
کدخبر: 268140

معرفی تبلت ۱۶۰ دلاری نوکیا + عکس

تبلت نوکیا T۱۰ با نمایشگر ۸ اینچی و قیمت ۱۶۰ دلار معرفی شد.

اقتصاد معرفی تبلت ۱۶۰ دلاری نوکیا + عکس

شرکت HMD Global از جدیدترین تبلت نوکیا با نام T۱۰ رونمایی کرد که محصولی اقتصادی با نمایشگر ۸ اینچی و تراشه Unisoc است. البته به گفته این کمپانی، خریداران تا ۳ سال بروزرسانی دریافت خواهند کرد.

تبلت جدید نوکیا که در دو نسخه وای فای و LTE روانه بازار می‌شود، تا حدودی نسخه کوچکتر تبلت T۲۰ محسوب می‌شود؛ تبلتی که اواخر سال گذشته میلادی با نمایشگر ۱۰.۴ اینچی معرفی شد.

مشخصات و قیمت تبلت نوکیا T۱۰

این تبلت نوکیا به تراشه Unisoc T۶۰۶ مجهز شده که یک چیپ ۸ هسته‌ای با دو هسته Cortex-A۷۵ و ۶ هسته Cortex-A۵۵ است. این محصول با ۳ یا ۴ گیگابایت رم عرضه می‌شود و می‌توان آن را با ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی سفارش داد. البته امکان استفاده از کارت حافظه هم در این محصول وجود دارد.

روی پنل پشتی این تبلت یک دوربین ۸ مگاپیکسلی قرار گرفته که توسط فلاش LED همراهی می‌شود و دوربین سلفی آن هم ۲ مگاپیکسلی است.

تبلت نوکیا T۱۰ از نمایشگر ۸ اینچی LCD با رزولوشن اچ‌دی استفاده می‌کند که امکان اجرای ویدیوهای اچ‌دی نتفلیکس را هم دارد. HMD Global این تبلت خود را به جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون، وای فای دو بانده و بلوتوث ۵.۰ مجهز کرده و همچنین انرژی آن را یک باتری ۵۲۵۰ میلی آمپر ساعتی تامین می‌کند. این دستگاه از شارژ سریع ۱۰ واتی از طریق پورت USB-C پشتیبانی می‌کند.

در این تبلت با سیستم اسپیکر استریو با امکان پخش OZO روبه‌رو هستیم و همچنین می‌توان از آن به عنوان نمایشگر دوم کامپیوتر هم استفاده کرد.

به گفته HMD Global، این تبلت از سیستم عامل پیش فرض اندروید ۱۲ بهره می‌برد و در رنگ آبی روانه بازار می‌شود. این تبلت با قیمت ۱۵۹ دلار از آگوست قابل خرید خواهد بود.

منبع: دیجیاتو

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها