|
کدخبر: 267660

رکود بورس عجیب شد

میانگین ارزش معاملات خرد بورس ۳ هزار و ۴۲۸ میلیارد تومان بود که نسبت به رقم ۳ هزار و ۸۶۱ میلیاردی هفته پیشین، افت ۱۱ درصدی داشته است.

در هفته اخیر ارزش معاملات خرد بورس کاهش یافت و میانگین روزانه آن ۴۳۳ میلیارد تومان کمتر از هفته پیشین بود.

میانگین ارزش معاملات خرد بورس ۳ هزار و ۴۲۸ میلیارد تومان بود که نسبت به رقم ۴ هزار و ۸۶۱ میلیاردی هفته پیشین، افت ۱۱ درصدی داشته است. کمترین رقم ارزش معاملات خرد به روز دوشنبه برمی‌گردد که ارزش معاملات خرد ۳ هزار و ۹۷ میلیارد تومان بود که کمترین رقم در سال جاری است. همچنین بیشترین رقم هفته نیز در روز سه‌شنبه ثبت شد که به رقم ۳ هزار و ۴۲۸ میلیارد تومان بالغ شد. 

در هفته‌ اخیر میانگین روزانه ارزش معاملات اوراق بدهی در بازار ثانویه ۱۵ هزار و ۳۶۴ میلیارد تومان بود و به طور میانگین سهم ارزش معاملات اوراق درآمد ثابت در بازار سهام ۵۵ درصد بود.

جدول معاملات  

در این هفته نماد بانکی دی صدرنشین جدول معاملات بودند و بیشترین حجم معاملات را داشت. روز شنبه نمادهای وکار، خگستر و شپنا بیشترین ارزش معاملات بازار را داشتند و دی، شستا و وکار بیشترین حجم معاملات را به خود اختصاص دادند. روز یکشنبه خگستر و دی بیشترین ارزش معاملات را داشتند و روز دوشنبه کگل، وکار و خزامیا در صدر قرار داشتند. 

روز سه‌شنبه بیشترین ارزش معاملات به نمادهای پالایشی شپنا و شبندر تعلق داشت. روز چهارشنبه بیشترین ارزش معاملات به شپنا، فولاد و شاوان اختصاص داشت و دی، شستا و دانا بیشترین حجم معاملات را داشتند. 

ارزش معاملات ثانویه اوراق بدهی

در هفته‌ اخیر میانگین ارزش معاملات اوراق بدهی افت داشت اما سهم اوراق از معاملات بازار سهام افزایش یافت. میانگین روزانه ارزش معاملات اوراق بدهی در بازار ثانویه در هفته اخیر ۱۵ هزار و ۳۶۴ میلیارد تومان بود که نسبت به هفته پیشین کاهش ۴۲ درصدی داشته است. این هفته به طور میانگین سهم ارزش معاملات اوراق درآمد ثابت در بازار سهام ۵۵ درصد بود. 

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها