|
کدخبر: 267159

این رمزارزها بازار را منفجر کردند

روند نزولی فعلی در بازار ارزهای دیجیتال، ضررهای زیادی را برای سرمایه‌گذاران به همراه داشته است. اگرچه انتظار می‌رود این روند در نهایت بهبود یابد، ولی بهار کریپتو هنوز فرا نرسیده است.

به گزارش سایت کوین پدیا، اگر شما به دنبال راهی برای کسب سود حتی در بازار نزولی هستید، یادگیری در مورد این سه توکن به شما کمک خواهد کرد: ناکس (GNOX)، استپن (GMT) و آوه (AAVE). این سه توکن اخیرا به عنوان پادشاهان کسب درآمد پسیو (passive income) در بازار خرسی، بسیار محبوب شده‌اند.

۱. ناکس (GNOX)

ناکس یک دارایی دیجیتالی است که به تازگی ظاهر شده و به کاربران امکان می‌دهد تا از طریق ذخایر خود، سود کسب کنند. ناکس یکی از معدود دارایی‌هایی است که ارزش خود را در بازار نزولی حفظ کرده و همچنان بازدهی خوبی را برای هولدرهای خود فراهم می‌کند.

ناکس اساساً یک توکن از نوع «کسب درآمد از طریق هولد کردن- hold-to-earn» است و ساده‌ترین و کم‌خطرترین راه را برای کسب درآمد پسیو از طریق استیکینگ و سپرده‌گذاری ارائه می‌دهد. تجمیع‌کننده ییلد فارمینگ ناکس که داده‌ها را جمع‌آوری کرده و به طور خودکار برای هولدرها بازده تولید می‌کند، کل تجربه دیفای را برای سرمایه‌گذاران آسان‌تر و سریع‌تر می‌نماید. تنها کاری که سرمایه‌گذاران باید انجام دهند، خرید و نگهداری توکن‌های GNOX است.

۲. استپن (GMT)

استپن به عنوان یک پروژه کسب درآمد در ازای حرکت (move-to-earn)، یک برنامه تناسب اندام با محوریت ارزهای دیجیتال است که امکان کسب درآمد رمزارزی از طریق پیاده‌روی یا دویدن را برای کاربران فراهم می‌کند. در این برنامه، کاربران می‌توانند یک کفش‌ ورزشی را در قالب یک توکن غیرقابل تعویض (NFT) خریداری کرده و از آن برای کسب ارز دیجیتال درون بازی استفاده کنند.

با این حال، بازار نرولی فعلی به قیمت رمزارز GMT نیز رحم نکرد. از آن‌جایی که این توکن هم با افت قیمت مواجه شده، ایجاد درآمد پسیو با این پروژه بسیار چالش‌برانگیز شد و بسیاری از سرمایه‌گذاران مشتاق را نگران کرد. با این حال، به گفته کارشناسان، بهار کریپتو و تغییرات مثبتی در پیش است.

۳. آوه (AAVE)

آوه یک پروتکل مالی غیرمتمرکز است که امکان وام‌دهی و قرض گرفتن ارزهای دیجیتال را برای افراد فراهم می‌کند. وام‌ دهندگان با تأمین نقدینگی استخرهای ویژه، سود دارایی‌های دیجیتال سپرده‌گذاری شده را به دست می‌آورند. به نوبه خود، وام‌گیرندگان می‌توانند با استفاده از رمزارزهای خود به عنوان وثیقه، وام‌های آنی (flash loan) دریافت کنند. این پروژه از وام‌دهی و قرض گرفتن حدود ۲۰ ارز دیجیتال پشتیبانی می‌کند، در نتیجه، کاربران گزینه‌های زیادی دارند.

بنابراین، رمزارز آوه نیز می‌تواند یکی از گزینه‌های جذاب برای کسب سود در طول یک بازار نزولی باشد.

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر