|
کدخبر: 266502

رشد ۳۰ درصدی اتریوم در ۷ روز گذشته

اتریوم با موفقیت به سرمایه گذاران خود نشان داده است که با وجود پشت سر گذاشتن یکی از قوی ترین ریزش ها در تاریخ این رمزارز، پس از لیکوئید شدن سرمایه گذاران نهادی بزرگ مانند ۳AC، سلسیوس و دیگران، پتانسیل رشد دارد.

اگر نتیجه رالی فعلی را از پایین ترین سطح روز ۱۸ ژوئن (۲۸ خرداد) اندازه گیری کنیم، اتریوم در هشت روز گذشته حدود ۴۰ درصد به ارزش خود افزوده است. چنین رشد قوی به احتمال زیاد توسط تمرکز سفارشات “خرید” در ۹۰۰ دلار تقویت شده است.

پس از سقوط اتریوم به زیر ۱۰۰۰ دلار و سپس مواجهه با فشار فروش حتی بیشتر که باعث سقوط به محدوده ۸۰۰ دلار شد، اکثر معامله گران به دنبال ورود کامل به اتریوم بودند.

حجم انبوه نقدینگی به سرمایه گذاران این امکان را داد تا با وجود باقی ماندن مارکت کپ اتر در زیر سطح اول ژوئن (۱۱ خرداد)، قیمت دومین رمزارز بزرگ در بازار را به ۱۲۰۰ دلار برگردانند.

متأسفانه، افزایش ۳۰ درصدی قیمت برای معامله‌گران و سرمایه‌گذاران برای ادامه حمایت از اتریوم کافی نیست زیرا فعالیت های زنجیره‌ای آنها نشان می‌دهند که اکثر هولدرهای اتریوم به طور فعال سود خود را خارج می‌کنند، که فشار بیشتری بر این رمزارز ایجاد می‌کند و مانع از شکست سطوح مقاومت محلی آن‌ می‌شود.

خوشبختانه، فعالیت نهنگ‌های اتریوم نسبتاً پایین باقی می‌ماند، که نشان می‌دهد این فروش از آنها حاصل نمی‌شود و اتریوم همچنان شانس نشان دادن نوسانات رو به بالا را دارد زیرا حجم فروش نسبتاً پایین است.

در زمان انتشار این مقاله، اتریوم در محدوده قیمتی ۱۲۰۰ دلار حرکت می‌کند و به دلیل کمبود حجم معاملات در آخر هفته، قیمت نسبتا ثابتی دارد.

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها