|
کدخبر: 265444

قول جدید وزیر راه/ساخت ۲میلیون مسکن عملی می شود؟

وزیر راه‌ و شهرسازی گفت: در زمان حاضر بالغ بر پنج میلیون و ۲۰۰ هزار نفر در طرح نهضت مسکن ملی ثبت نام کرده‌اند کار پالایش بیش از یک میلیون نفر از این متقاضیان انجام شده است.

اقتصاد قول جدید وزیر راه/ساخت ۲میلیون مسکن عملی می شود؟

وی به تفاوت طرح نهضت مسکن ملی با مسکن مهر اشاره کرد و افزود: تفاوت طرح نهضت مسکن ملی با مسکن مهر در این است که در این طرح زمین ۹۹ ساله باید در اختیار تمام مردم قرار بگیرد، در صورتی که در مسکن مهر این تعهد نبود.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به تعیین سهم هر استان در طرح نهضت ملی مسکن و ثبت آن در سامانه، افزود: بالغ بر یک میلیون و ۳۵۰ هزار واحد مسکونی در دست اجرااست که تا شهریور ماه ۱۰۰ هزار واحد تحویل خواهد شد.

وی با بیان اینکه روند کار در اجرای طرح نهضت ملی مسکن باید سرعت بخشیده شود، ادامه داد: تا پایان دولت باید ۲ میلیون مسکن ساخته و به بهره‌برداری برسد.

قاسمی با بیان اینکه نزدیک به ۷۰ درصد زمین برای ساخت مسکن ملی آماده برگزاری است، گفت: مشکل ما در اصفهان برای اجرایی کردن نهضت ملی مسکن زمین بود که امروزه این مشکل رفع شده است.

  • ناشناس ارسالی در

    یکسال گذشت وهیچ کاری نکردی جز رجزخوانی

  • m.z ارسالی در

    مهندس m.z
    ( متاسفانه امسال نه تنها یک میلیون مسکن ساخته نشده بله امسال با ورود مهمان با جمعیت زیاد که دلارهای که 30 برابر ارزش ÷ول هم داریم که باعث افزایش قیمت جهشی اجاره و مسکن در شهرهای مثل مشهد و تهران و.. شده است حالا اشباع بازار کار کاهش درآمد چگونگی تامین امکانات و مواد غذایی و .. جای خود را دارد)
    علت اصلی اقتصاد خراب ایران از کاهش ارزش ریال ، نبود کار برای جوانان و یا دستمزد پایین ، جهش قیمت مسکن و گرانی اجاره و افزایش قیمت مواد غذایی در ایران چیست؟ کشور ایران برای 80 میلیون ایرانی هم خانه هم کار و هم پول با دستمز بالا و هم مواد غذایی و.. دارد ولی وقتی با هجوم اتباع و مهمان ناخوانده به ایران مواجه میشویم( هیچ کشور به این اندازه جمعیت میلیونی بین 5 تا 15 میلیون اجازه ورود مهاجران رو نمی دهد) با ورود هر خانواده خارجی یک خانواده ایران بدبخت میشود ، این اتباع با اوردن دلارهای سرگران باعث کاهش ارزش پول و با خرید و سرمایه گذاری در بازار املاک، خودرو وطلا و کار باعث کاهش ارزش پول کشور شده اند و متاسفانه هیچ خبرگذاری و خبرنگاری هیچ گزارشی از این موضوع مهم و مشکل اصل کشور تهیه نمیکند حال بحث افزایش سرقت و کاهش امنیت کنار بگزاریم و...
    مثلا اگر بنده 80 نفر را دعوت کنم برای اردوی 2و3 روزه و بعد در زمان شمارش 5 نفر مهمان ناخواده هم داشتم که جمعا 85 نفر بشویم حالا بنده چشم روی این 5 نفر ببندم و بگم 2و3 روز یک طوری میگزرانم باید همیشه5 نفر در اتوبوس ایستاده باشند ،در موقع غذا و خواب و تفریح هم بیاید پنج نفر روی زمین و غذایی کمتری بخورند و وسایل تفریح ندارم و این 5 نفر باعث ایجاد عدم احساس ارامش و امنیت آن 80 نفراصلی هم میشوند که یک وقت این 5 نفر زودتر نروند و جا ومکان و غذایی و از لاوازم انها استفاده کنند در نهایت امروز واقعیت این طور است که اگر این تعدا 5 نفر 15 نفر کنیم و معیار غذا( مواد غذایی) صندلی ( امکانات و کار)و مکان خواب(خانه) رو هم پول بیشتر کنیم یعنی هرکس پول بیشتری دار صندلی دارد غذا دارد و محل خواب و .. در نهایت این وسط حتما از اون 80 نفر 5 نفر فقیر پیدا میشود و یا ایجاد میشود( با توجه به اختلا چنده برابر ارزس املاک خارجی با املاک در ایران) یک مثل قدیمی هست که میگوید مهمان امدنش خوب برای یک شب دو شب ماندش طولی دردسر افرین است

ارسال نظر