|
کدخبر: 262964

دیشب چه بلایی بر سر قیمت سکه آمد؟

عده‌ای از معامله گران معتقدند که خبر تحریم‌های ضد ایرانی امریکا می‌تواند زمینه ساز رشد سکه در بازار امروز شود و خریداران بیشتری واردند بازار شوند.

اقتصاد دیشب چه بلایی بر سر قیمت سکه آمد؟

قیمت سکه روز گذشته عقب نشینی را تجربه کرد. فلز زرد رنگ داخلی روز چهارشنبه با ۴۰ هزار تومان کاهش نسبت به روز سه شنبه به نرخ ۱۴ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان به فروش رسید. از نظر برخی از معامله گران کاهش نرخ جهانی طلا و برگشت دلار به پایین مرز مقاومتی دو عامل عقب نشینی نرخ سکه بوده است.

رشد سکه در بازار شبانه / نگاه سکه بازان به دلار

در معاملات پشت خطی شب گذشته نرخ سکه رشد کرد و به بالای محدوده ۱۴ میلیون و ۴۰۰ تومان رسید. به باور فعالان بازار در صورتی که اسکناس امریکایی در معاملات امروز رشد را تجربه کند احتمال صعود نرخ سکه هم وجود خواهد داشت. البته برخی از معامله گران با اشاره به افزایش حباب سکه می‌گفتند این مسئله احتیاط خرید را بالاتر می‌برد.

سکه در چند روز گذشته تا ۱۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان هم بالا رفت اما با فشار فروش خالی فروش‌ها پایین آمد.

ردپای تحریم‌های امریکا در بازار سکه

عده‌ای از معامله گران معتقدند که خبر تحریم‌های ضد ایرانی امریکا هم می‌تواند زمینه ساز رشد سکه در بازار امروز شود و خریداران بیشتری وارد بازار شوند.

منبع: اقتصاد نیوز
  • ناشناس ارسالی در

    وقتي سفيهً امور مملكت رو دست بگيره نتيجه مشخصه

  • aliasghar akbari ارسالی در

    بلاسرمردم ایران امده نه سکه که مردم عادی توان خریدن یک دانه اش راهم ندارن حراج ط لای مملکت بافروش سکه به سرمایه داران فرص ت طلب باهرتعداد یادتان هست مملک شده سرما یه داری اسلامی نه جمهوری اسلامی

  • مهران ارسالی در

    وقتی مملکت دست یکعده بیسواد حزبی نوحه خونه بیافته باید انتظار هر چی را داشت!

  • ناشناس ارسالی در

    لعنت ونفرین خداوند به سکه با،ان وگاسبان تحریم.

ارسال نظر