|
کدخبر: 250340

​منتظر حرکت صعودی اتریوم باشید

اتریوم همانند بیت کوین، توانست بالاتر از سطح ۲۵۲۰ دلار مبنای حمایتی خوبی تشکیل و یک روند افزایشی جدید را بالای سطوح مقاومت ۲۶۰۰ دلار و ۲۶۲۰ دلار آغاز کند. این حرکت قیمت را به بالای تراز ۲۷۰۰ دلار هدایت کرد.

همچنین در نمودار ساعتی جفت ارز ETH/USD، بالاتر از یک خط روند نزولی کلیدی با مقاومتی نزدیک به ۲۵۸۰ دلار شکست قیمت دیده می شود. با این حال، گاوها نتوانستند بالاتر از تراز ۲۷۲۰ دلار به فعالیت خود ادامه دهند. به این ترتیب، بعد از تشکیل سقف قیمت در حدود ۲۷۳۳ دلار، روند کاهشی شدیدی آغاز شد.

این حرکت اتر را به زیر سطوح حمایتی ۲۷۰۰ و ۲۶۵۰ دلاری کشاند. اکنون این ارز در حدود تراز ۲۶۳۲ دلار و بالاتر از میانگین متحرک ساده ۱۰۰ (یک ساعته) در حال تحکیم است. اولین مقاومت در روند صعودی اتر، نزدیک به سطح ۲۶۵۰ دلار واقع است. مقاومت بعدی نیز نزدیک به سطح ۲۶۸۵ دلار پیش روی گاوها قرار می گیرد. به نظر می رسد مقاومت اصلی در نزدیکی منطقه ۲۷۰۰ دلاری در حال شکل گیری است.

اتر برای شروع مجدد یک روند افزایشی ثابت، باید سطوح مقاومت ۲۶۸۵ دلاری و ۲۷۰۰ دلاری را با موفقیت پشت سر بگذارد. در چنین شرایطی، قیمت ممکن است تا سطح ۲۸۰۰ دلار افزایش یابد.

ولی اگر اتریوم نتواند حرکت تازه ای را بالاتر از سطح ۲۶۵۰ دلار آغاز کند، به کاهش خود ادامه می دهد. اولین حمایت در این روند نزولی نزدیک به سطح ۲۶۱۰ دلار به کمک گاوها می آید.

حمایت اصلی بعدی نزدیک به سطح ۲۶۰۰ دلار و سطح فیبوی اصلاحی ۶۱.۸% رالی اخیر ۲۵۰۶ دلار به ۲۷۳۳ دلار قرار دارد. بسته شدن قیمت زیر منطقه حمایتی ۲۶۰۰ دلاری می تواند با سقوط به سمت منطقه حمایتی ۲۵۰۰ دلاری همراه شود.

اندیکاتورهای تکنیکال

MACD ساعتی برای جفت ارز ETH/USD در منطقه صعودی شتاب خود را از دست می دهد.

RSI ساعتی برای جفت ارز ETH/USD اکنون بالاتر از سطح ۵۰ است.

حمایت  اصلی: ۲۶۰۰ دلار

مقاومت اصلی: ۲۷۰۰ دلار

 

منبع: آکادمی هلاکویی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها