|
کدخبر: 262715

بخت با بازنشستگان یار شد/ افزایش وام مستمری بگیران در دستور کار

مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد بر ارتقای خدمات رفاهی و درمانی و نیز پیگیری امتیاز مناطق جنگی بازنشستگان تاکید کرد و گفت: افزایش وام ضروری بازنشستگان در دستور کار است.

از صندوق بازنشستگی فولاد، «حسین عامریان» در نشست با نمایندگان کانون‌های بازنشستگی فولاد در مجتمع گاجره و با اشاره به خواسته برخی از بازنشستگان برای لحاظ شدن امتیاز مناطق جنگی اظهار داشت: دراین‌خصوص طبق صحبتی که با رییس کانون بازنشستگی خوزستان هم داشتیم پیگیری‌های زیادی از مدیران فولاد خوزستان داشته‌ایم و اخیراً در دیدار با نمایندگان مجلس نیز موضوع را پیگیری کردیم.

وی ادامه داد: درصدد هستیم مبلغ وام ضروری و تعداد وام گیرندگان را افزایش دهیم.

عامریان، خطاب به کانون‌های بازنشستگی گفت: اگر فکر می‌کنید اشکالی در کار ما وجود دارد حتماً مطرح کنید و ما با حسن‌نیت کامل آماده گفتگو هستیم چنانچه در خصوص اصلاحیه همسان‌سازی نیز همین کار را انجام دادیم و اگر باز انتقادی به روند اجرا باشد بررسی خواهیم کرد.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد با اشاره به ظرفیت‌های فراوان دارایی‌های صندوق گفت: تمام تلاش خود را برای مولدسازی دارایی‌ها انجام می‌دهیم. هدف ما این است که پروژه‌ها و طرح‌های اقتصادی زودبازده را انجام دهیم تا عایدی آن هر چه سریع‌تر نصیب جامعه هدف صندوق شود.

وی با اشاره به برخی گلایه‌ها درباره خدمات بیمه تکمیلی درمان گفت: حتماً این گلایه‌ها را بررسی و پیگیری می‌کنیم تا در قرارداد سال جدید شرایط بیمه درمان بهتر از سال‌های قبل شود تا ما در این راستا حرکت کنیم تا باکیفیت‌ترین خدمات درمانی را به بازنشستگان ارائه دهیم. ضمن اینکه نظارت نمایندگان کانون‌ها و بازنشستگان می‌تواند دراین‌خصوص مثمر ثمر باشد.

 

منبع: ایرنا

ارسال نظر