|
کدخبر: 261639

پیش بینی خطرناک درباره قیمت ارز دیجیتال کاردانو

احساسات منفی به شدت در حال رشد بوده که نشان‌دهنده روند نزولی در سه ماه آینده و احتمال افت ۳۲ درصدی دیگری برای کاردانو است. این رمزارز اکنون و پس از ۱۰ درصد کاهش طی ۷ روز گذشته روی ۰.۵۶۰۵۱۴ دلار معامله می‌شود.

اقتصاد پیش بینی خطرناک درباره قیمت ارز دیجیتال کاردانو

در روز دوشنبه به دنبال جهش‌های منفی اقتصادی چین که معامله‌گران ارزهای دیجیتال را نگران کرد، چرخش صعودی کاردانو آغاز شد. علاوه بر این افزایش ریسک ناشی از خروج شرکت‌های بزرگ از جمله مک دونالد از روسیه افزایش قیمت ارزهای دیجیتال اصلی را بیش از حد معمول دشوار کرده است. این موضوع می‌تواند یک خبر بد برای آدا نیز باشد.

افزایش ریسک خرید آدا و صعودهای متزلزل ممکن است سرمایه‌گذاران را به فروش این رمزارز ترغیب کند. قیمت این رمزارز با حرکتی که دارد حتی می‌تواند به ۰.۴۰ دلار نیز برسد.

به گزارش سایت بی‌تی‌سی‌نیوز، از سوی دیگر، با تحولاتی که در اقتصاد جهانی و جامعه کاردانو اتفاق افتاد، اولین روز معاملاتی این هفته نویدبخش بهبودی است. در واقع، قیمت این رمزارز احتمالاً می‌تواند به ۰.۶۸۷ دلار رسیده و تا ۰.۹۱۵ دلار نیز افزایش یابد. اگرچه کاردانو در هفته گذشته افت شدیدی را متحمل شد، اما توانست بهبود یابد و در ۱۶ می به ۰.۶۱۳ دلار برسد.

این در حالی است که در آخر هفته گذشته قیمت کاردانو یک جهش سه روزه را پشت سر گذاشت. ارزش قفل شده کل (TVL) کاردانو اکنون در حدود ۱۷۴.۷۴ میلیون دلار است. اما این افزایش کاملاً ناچیز به نظر می‌رسد، زیرا از سقف قیمتی ۴۳۴.۷۴ میلیون دلاری در سه ماهه اول امسال فاصله بسیار زیادی دارد. آنچه امیدها را هنوز زنده نگه داشته تغییر ۶ درصدی ارزش قفل شده کل در عرض ۲۴ ساعت گذشته است. اتفاقی که پس از توییت هاسکینسون درباره برافراشته شدن پرچم کاردانو توسط یک طرفداران آن بر روی قله اورست افتاد.

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر