|
کدخبر: 259781

عدم تمایل سرمایه‌ گذاران درباره حفظ دارایی‌ های ارز دیجیتال

میزان ورودی بیت کوین به صرافی ها به ۵.۶ میلیارد دلار رسید.

بر اساس اطلاعات بدست آمده از پلتفرم Glassnode، معامله‌ گران بیشترین ورودی را به صرافی‌ های رمزارزی از ابتدای سال ۲۰۲۲ روانه کردند، زیرا بازار کریپتو به سطوح ژوئیه ۲۰۲۱ (تیر ۱۴۰۰) کاهش یافته است.

همانطور که این پلتفرم ارائه‌ دهنده داده‌ های آنچین نشان می‌دهد، معامله‌ گران ۵.۶ میلیارد دلار بیت کوین را به صرافی‌ های متمرکز رمزارزها ارسال کردند. کل جریان ورودی به بازار به طور قابل توجهی بیشتر نیز خواهد بود.

علاوه بر بیتکوین، معامله گران رمزارزهای دیگری همچون اتریوم های خود را به میزان ۱.۳ میلیارد دلار نیز به صرافی ها ارسال کردند، تفاوت در میزان جریان ورودی و خروجی برای اتریوم در مقایسه با جریان خالص بیتکوین از اهمیت کمتری برخوردار است.

جریان خالص استیبل کوین تتر منفی است، زیرا تقاضا برای آن در طول تسلیم معامله گران در بازار رمزارزها افزایش یافت. علاوه بر شرایط بازار که تتر را توانمند می کند، عدم ثبات استیبل کوین UST می تواند منجر به انتقال حجم معاملات به راه حل های پایدارتر جایگزین مانند تتر شود.

ورودی های بزرگ چه تاثیری بر بازار دارد؟

افزایش سرعت ورودی‌ ها نشان می‌ دهد که معامله‌ گران و سرمایه‌ گذاران تمایلی به نگهداری دارایی‌ های دیجیتال ندارند، زیرا می‌ خواهند سود یا زیان خود را محقق ساخته و این فضا را ترک کنند. اما فروش بیشتر باعث ایجاد عرضه مازاد در بازار می شود که منجر به ریزش و تغییر روند بالقوه می شود.

تعداد معاملات لانگ یا خرید اهرمی در صرافی های متمرکز نیز پویایی مثبت به سمت بهبود تدریجی بازار را نشان می دهد که در روزهای اخیر افت ۲۳ درصدی را تجربه کرده بود. در زمان انتشار این خبر، بیت کوین با قیمت ۳۱۸۰۹ دلار معامله می شود.

منبع: آکادمی هلاکوئی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها