|
کدخبر: 261273

یارانه رئیسی دهان مردم را شیرین می کند

رئیس کمیسیون شوراهای مجلس گفت: اقدام دولت در اصلاح تخصیص ارز ترجیحی برای کالاهای اساسی اقدامی شجاعانه و به نفع عموم مردم بود.

اقتصاد یارانه رئیسی دهان مردم را شیرین می کند

محمد صالح جوکار نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی، با اشاره به اصلاح صورت گرفته در تخصیص ارز ترجیحی برای تامین کالاهای اساسی گفت: اقدام دولت در این زمینه اقدامی شجاعانه بود که درواقع این اقدام به نفع عموم جامعه نیز هست.

وی افزود: از همان ابتدا هم باید یارانه مربوط به ارز ترجیحی مستقیما به حساب مصرف‌کنندگان واریز می‌شد، نه اینکه پول مردم به جیب عده‌ای دلال ریخته شود.

رئیس کمیسیون شوراهای مجلس اظهار داشت: قطعا با رفع ایرادات جزئی و اجرای هرچه بهتر و کامل‌تر طرح دولت برای اصلاح در تخصیص ارز ترجیحی مردم ثمرات شیرین آن را‌‌‌‌‌‌‌‌ در زندگی خود حس خواهند کرد.

جوکار خاطرنشان کرد: این کار باید از سال‌های قبل شروع می‌شد، اما ما شاهد تاخیر در اجرای آن بودیم، ولی به هر حال دولت آقای رئیسی این کار را‌‌‌‌‌‌‌‌ با شجاعت انجام داد.

وی در پایان گفت: باید مراقب بود که سودجویانی که از اجرای این طرح متضرر شده‌اند، با ایجاد بی‌نظمی و فضاسازی‌ها به اجرای طرح آسیب نزنند و در این رابطه باید با نظارت قوی جلوی هر گونه گرانفروشی و احتکار را‌‌‌‌‌‌‌‌ گرفت.

 

منبع: فارس
  • رضا ارسالی در

    چی دهان مردم شیرین میشه با چی با همین دویست تومن مردم بیچهاره شدن روعنی شده پانصد تومن این دویست تومنی اغای ریسی داده چکارش کنن تخم مرغ شده کیلوی ۴۰تومن چی دهان مردم شیرین میشه ن دهان مردم بسته شده اعای ریسی راست میگه میخا دهان مردم شیرین بشه نفری یک میلیون هرماه بده ن اینکه سیصد تومن خون مردم را کردن تو شیشه با این گرونی اغای ریسی راست میگه ار ز نی بجا بیاره مردم گناه دارن از کجا روغن پانصد تومنی بخرن

  • ناشناس ارسالی در

    دهان شماها که یهو معلوم نیست از کجا ظاهر شدید واینهمه تظاهر میکنید برای پول همیشه شیرین هست نه مردم

ارسال نظر