|
کدخبر: 261119

کارگران نان فانتزی به زور به مرخصی می روند / خریدار نیست

رئیس اتحادیه نان حجیم و نیمه حجیم گفت: بعد از افزایش نرخ آرد برای مراکز تولید نان‌های حجیم و نیمه حجیم، تولیدات این واحدها به یک سوم کاهش یافته و برخی به کارگرانشان مرخصی اجباری دادند.

اقتصاد کارگران نان فانتزی به زور به مرخصی می روند / خریدار نیست

محمد جواد کرمی در خصوص وضعیت مراکز تولید نان‌های فانتزی، اظهارکرد: پس از برداشته شدن سهمیه آرد دولتی از واحدهای تولیدی نان فانتزی این مراکز دچار مشکلات بسیاری شدند، درحال‌حاضر مشکل ما کمبود آرد نیست بلکه بحث اصلی ما تفاوت نرخ آردی است که به ما داده می‌شود.

وی با بیان اینکه آردی که به ما با نرخ ۱۲ هزار تومان عرضه می‌شود برای مراکز تولید نان‌های سنتی نرخ ۶۶۵تومان است، افزود: نرخ آرد برای ما ۱۰ برابر و نرخ نان نیز دو برابر شده است به همین دلیل خریداران نان فانتزی نیز کاهش یافته است.

رئیس اتحادیه نان حجیم و نیمه حجیم با عنوان اینکه این طرح بسیار خوب است در صورتی که به طور هماهنگ انجام شود، گفت: اجرای ناهماهنگ این طرح سبب شد ما در برابر رغیب بزرگ نان سنتی نتوانیم در وضعیت برابر قرار گیریم، این تصمیم، کاری عجولانه بود که مشکلات زیادی را برای ما به وجود آورد.

کرمی بیان کرد: ۲۰ روز است که از اجرای این طرح می‌گذرد و در این مدت تولیدات به یک سوم کاهش یافته و همچنین به بسیاری از کارگران مرخصی اجباری داده شده که در صورت تداوم امکان تعدیل نیروی کارگری این مراکز وجود دارد.

وی با عنوان اینکه رقابتی کردن فضای تولید بسیار خوب است، خاطرنشان کرد: اما باید موقعیت برای تمام اتحادیه‌های تولیدی یکسان باشد درحال‌حاضر این برنامه اجرا شده با اهداف ترسیم شده برنامه پنجم و ششم توسعه بسیار مغایرت دارد و نه تنها از ما حمایت نشده بلکه فضای نابرابری را جهت رقابت به وجود آورده است.

رئیس اتحادیه نان حجیم و نیمه حجیم عنوان کرد: در اجرای هر طرح باید زیرساخت‌ها فراهم شود و به همه وجوه آن توجه شود.

 

منبع: بازار
  • ناشناس ارسالی در

    کدوم بی وجدانی قیمت‌های اجاره را تعیین م یکنه همچین می‌نويسند ۵۰۰ میلیون یا یک می لیارد پیش ماهی ۲۰ میلیون اونم تو صادقیه وامثالهم که انگاری حقوق های ماهی یک میلی ارد دلاری مردم دارند اینا چه صاحب خونه ه ایی هستند تنها تو این مملکت بی در وپیکر و بی صاحب هست که اینجور صاحب خونه های حر ام بدست آورده این چنین قیمت ها میگذارن

  • مهدی ارسالی در

    آقا هر چی گرون شد نخرید تا یه فکری براش بشه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها