|
کدخبر: 260826

دختران ۱۶ ساله وام ازدواج می‌گیرند

بانکی‌پور عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: طبق قانون خانم‌ها از سن ۱۵ سالگی به بعد می‌توانند ازدواج کنند و مشکلی نیز برای بهره‌مندی از تسهیلات ازدواج برای آنها وجود ندارد.

اقتصاد دختران ۱۶ ساله وام ازدواج می‌گیرند

امیرحسین بانکی‌پور عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: طبق قانون خانم‌ها از سن ۱۵ سالگی به بعد می‌توانند ازدواج کنند و مشکلی نیز برای بهره‌مندی از تسهیلات ازدواج برای آنها وجود ندارد.

وی افزود: طبق پیگیری‌های صورت گرفته در اجرای قانون جوانی جمعیت، خانم‌هایی که بین سن ۱۵ تا ۱۸ سالگی ازدواج کرده‌اند هیچ مشکل و محدودیتی از لحاظ دریافت تسهیلات ازدواج ندارند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: قانون جوانی جمعیت برای حمایت از فرزندآوری تسهیلاتی را در نظر گرفت و در قانون بودجه نیز وام ۱۲۰ میلیونی ازدواج برای خانم‌های زیر ۲۳ سال و آقایان زیر ۲۵ سال به میزان ۱۵۰ میلیون تومان است.

بانکی‌پور خاطرنشان کرد: همان طور که عنوان شد در مورد خانم‌هایی که بین ۱۵ تا ۱۸ سال سن داشته و متأهل هستند هیچ محدودیتی برای دریافت تسهیلات در نظر گرفته شده برای ازدواج وجود ندارد.

 

منبع: فارس
  • ناشناس ارسالی در

    تعجیل به وام دادن آنهم از انواع وام به مردم برای چیست مردمی که برای باز پرداختش مشکل دارند .

  • ناشناس ارسالی در

    امسال سخت تر از پارسال پارسال با یک فیش میشد ضامن شد امسال کسر از حقوق و هزار دن گ و فنگ آقای رئیسی دم شم تا گرم با این ک ارتون هیچ جوانی ازدواج نمیکند تمام

ارسال نظر