|
کدخبر: 260166

قحطی شیرخشک به این کشور هم کشیده شد

کمبود شیر خشک در فروشگاه‌های آمریکا به معضل خانواده‌های آمریکایی تبدیل شده است که حالا این مشکل به فروشگاه‌های کانادا نیز کشیده شده است.

در روزهای گذشته کمبود شیرخشک در فروشگاه‌های آمریکا بسیاری از خانواده‌های این کشور را نگران کرده و حالا این نگرانی به کشور کانادا نیز کشیده به طوری که بسیاری از خانواده‌ها مجبورند برای تهیه شیرخشک کیلومترها رانندگی کنند.

میشل پنسا برانکو از سازمان امنیت غذایی کانادا (SafelyFed) خطاب به مردم کانادا تنها به این جمله اکتفا کرده است که شما باید آرامش خود را حفظ کنید و از تنش پرهیز کنید.

فروشگاه‌های زنجیره‌ای والمارت کانادا در بیانیه‌ای رسمی اعلام کرده است که همچنان با تامین کنندگان شیرخشک در این کشور ارتباط نزدیک دارد ولی گزارش از دیگر فروشگاه‌ها حاکی از کمبود شیر خشک در کاناداست.

لوبلاو یکی از بزرگترین فروشگاه‌های زنجیره‌ای کانادا از کمبود نسبی شیرخشک در بعضی از شعبه‌های خود خبر داده است.

برانکو می‌گوید این کمبود برای ساکنان مناطق روستایی که اغلب صدها کیلومتر برای خرید مواد غذایی خود رانندگی می‌کنند و گزینه‌های شهرنشینان را ندارند، بیشتر محسوس است. وی همچنین نگران کودکانی است که دارای شرایط پزشکی مانند حساسیت به لبنیات هستند.

سی ان ان نیز گزارش داده که خرید شیرخشک به یک مشکل جدی برای والدین آمریکایی تبدیل شده و برخی از آنها مجبور شده‌اند برای خرید شیرخشک به یک ایالت دیگر سفر کنند. برخی والدین هم با استفاده از شبکه‌های اجتماعی به سمت خانواده‌هایی رفته‌اند که شیر خشک مازاد داشته و پیشنهاد داده‌اند تا به صورت کالا به کالا آنها را خریداری کنند.

منبع: تسنیم
  • کرامت سلیمی ارسالی در

    دنیا در حال ورود به یک دوره وحشتناکی از قحطی و جنگ است و کشور ما قطعا در این میا ن اسیب خواهد دید. چیزی که مدتهاست شروع ش ده و روز به روز گسترده تر خواهد شد.

    ناامنی ، دزدی ، زورگیری و سونام ی خودکشی از مهمترین پیامدهای این بحران ا ست.

    کارگردان این بحران گلوب الیستها و در راس ان دموکراتهای امریکا هس تند.

    متاسفانه ما ایرانیها ف قط نشسته ایم و منتظریم تا ;بر حسب تحولات خود را نجات دهیم.

    زمانی ما می توانیم خود را نجات دهیم که منبع و من شا بحران یعنی کشورهای گلوبالیستی خودشان دچار بحران شوند.

    بهترین راه و شاید تنها راه برای ایجاد بحران در کشو رهای گلوبالیستی افشای بزرگترین دروغ انها یعنی سلاح هسته ایست.

    سلاح هسته ای یک سلاح دروغین و رویاییست که فقط در داستانهای تخیلی وجود دارد.

    ان چیزی که در شهرهای هیروشیما و ناکا زاکی به عنوان بمب اتمی عنوان شدند ، نمای شنامه های هالیوودی بودند تا با نشان دادن ان به ملتها انها را بترسانند و به بردگی بگیرند.

    حتی سازمان انرژی ا تمی ایران هم اعتقادی به وجود سلاح هسته ا ی ندارد و حتی مقاله ای را منتشر نموده اس ت که در ان ثابت شده است که سلاح هسته ای مطلقا وجود خارجی ندارد و یک خالی بندیست.

    تنها بارقه امیدی که وجود د ارد تا بتوان از این بحران به سلامت بگذری مp;این است که مدیر مسئول رسانه ها با مصا حبه با مقامات سیاسی و نظامی کشورمان اقدا م به افشای دروغ بودن سلاح هسته ای کنند.< br />
    افشای دروغ بودن سلاح هسته ا ی منجر به ایجاد بحران در کشورهای گلوبالی ستی مدعی داشتن سلاح هسته ای خواهد شد. و فشار را از روی کشورهای ضعیف برخواهد داشت .

    بی تفاوت نباشید و تا فرصت هست برای افشای این دروغ بزرگ اقدام نمای ید.

    استناد به مقاله سازمان انرژی اتمی ایران p;به شما این امکان را می دهد تا با انتشار ان و پررنگ کردن این موضوع شروع به یک حرکت اساسی برای نجات کش ورمان بکنید.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها